Şeffaf Xp Temasi

Olmadı TransBar kullan gitsin.İşini görür en azından...

yaaa program kullanamak istemedim oyüsden dedim programsız olursa diee çünkü dier herşeyini programsız ayarladım sadece şefffalık olayı kaldı onuda i türlü çözemedim

İşte olay burda benim için biter.Hiç anlamadığım konudur tema yapımı :)

yinede cvp yazdığın için saol belki bi hayır sewer sewabına bizede tema yapımını gösterirde kendi temamızı yaparız koşturmayıs böle sağda solda tema bulacaz diee

k177kk.jpg

İngilizce açıklama:

Another great theme with some unique elements. I like the overall look of this Vista theme. All the colors work well together and the transparent effects and buttons look sharp. I really like the tabs on the right side of the desktop for all your main programs. The background of the plant looks a little depressing but I guess a lot of people like that these days. The Vista orb looks cool and all the windows and buttons are functional. Overall this theme has enough cool features to make it desirable.

buda indirme linki:

2008 Eylül yapımı :)

buda buldugumsite :

Please register to see this content.

http://www.tnctr.com/index.php?showtopic=18640&hl=windowblinds[/CODE]

bu konuyu bir incele derim burda paylaşılan program çok iyi ve pc yi kasmaz ,programsız şeffaf xp birşeye benzemez transbar ve transparant olarak ek uygulamalar var ama önermiyorum ...

Archived