viper75 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 samsung 223bw 22'' lcd min aldıktan 6 ay sonra ekran altında gelen piksel ölmesi sonucunda kasımda samsung lcd monitör teknik servisine gönderdim panel değişimi yapıp geri gönderdiler fakat bu seferde dvi dan görüntü alınmıyordu tekrar gönderdim fakat teknik servisin numarasını düşürmek çok zor 8-17 arası çalışıyorlar tekrar gitti ve geçen cumartesi geldi bu sefer dahada berbat etmişler durumu samsunga mail yoluyla anlattım şikayetimin alındığı ve bana geri dönüleceği yazıyor fakat bu konu hakkında bilgisi olan varmı yenisini talep edebilirmiyim monitörün sonuçta 3 3,5 ay beni oyaladılar ve ayıplı hizmet sözkonusu bu konu hakkında bilgisi olan varsa önerileriniz bekliyorum Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper75 Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 arkadaşlar varsa bilgisi olan konu gözden kaybolmadan cevabınızı bekliyorum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erdem Güler Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Yenisiyle değiştirmesi için 3 kere üst üste aynı hatanın tekrarlanmış olması gerekiyor . Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper75 Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 cevap için teşekkürler 2 kere teknik servise gönderdim ve 3 ay sürdü ve suan hata devam ediyor yani 3 olmul sayılmazmı yada bu kadar uzun süre mağdur ettikleri için bir hakkım yokmu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erdem Güler Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Olmuş olmuyor fakat dediğin gibi magduriyetten talep edersen verirlermi vermezlermi bilmiyorum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper75 Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 doğru ben mail attım pzt tekrar mail atıcam cevap gelmezse keşke göndermeseydim teknik servise diyecek kadar haşat ettiler monitörü Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpalm Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 eğerki monitörü değişmez ve problem çıkarırlarsa mail içeriğini firmanızı gerekli mercilere gerektiği şekilde şikayet edeceğini bunun yasal yollarınada başvuracağını belirtirsen sorununa çözüm olur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahhoscan Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 ürün alırken verdikleri garanti çok önemli ucuzluğu kadar sorun çıkınca ilgilenmeleri de önemli ben denge bilgisayardan alıyorum bir ayı geçirmiyorlar bir haftada değişip gelen çok ürünüm oldu garanti şartlarında zaten bir ay içinde geri ulaştırılması yazıyor.tabi ben bazen biriktirip 2 ayda gönderiyorum ancak gönderdikten sonra dönüşü bir hafta kadar sürüyor.tanıdık ve verdiği garanti güvenilir olmalı gerçekten bir sorun çıktında satan yer ilglenmeli Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper75 Posted February 8, 2009 Author Share Posted February 8, 2009 şimdi ben monitörü exa bilgisayardan almıştım gittim oraya anlattım durumu zaten kadıköyde exa karışısında da samsung teknik servisi açılmıştı gittim oraya söyledim bana bir numara verdiler samsung lcd montör ile burası ilgileniyor dediler ondan gönderdim exadan aldığım diğer ürünlerde bir sorun olursa zaten değişimi yapılıyor fakat montitör olunca iş değişiyor onun teknik servisi ayrı Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumak Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 dostum bende samsung 223 bw monitörüm vardı arızalanmıştı servise göndermiştim. hani telefon ediyon kargoyla gelip aldırıyolar. aynı sorun bendede oldu yapıldı diye geldi ama dvi den görüntü alamıyodum 30 iş günü 40 günü geçmişti.vesaire telefonla felan aradım bi 30 iş günü daha beklemem geektiğini söylediler ama ben hiç kullanamadığım için 60 iş günü sayılır dedim ve sikayet sitelerine şikayet yazdım.hatta samsungun sitesinede şikayet yazdım 1 hafta sonra monitörüm geldi ve samsungun asla ulaşamadığım mevkilerinden bi telefon geldi monitöünüzle ilgilenmek için aradık diye felan.dedim monitörüm geldi ve şu an sağlam.dediler bir daha sorun yaşarsanız direk bizi arayın istersen telefonunu vereyim 0212 447 71 11 dostum b, numara eksik kaydetmişim telefona 71 11 olmazsa bide 77 11 i dene Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper75 Posted February 8, 2009 Author Share Posted February 8, 2009 o numara müşteri destek hattı samsungun ben orayada teknik servise ulaşamadığımdan şikayette bulundum ilgilenmediler yarın herangi bir cvp gelmezse arıcam öneri için sağol fakat gönderekcek arkadaşlara benden söylemesi eğer teknik servisi sürekli arayıp sormazsanız geç geliyor göndediğiniz monitör ve teknik servis kendi montörümün durumundan anlayacağım kadarıyla işini hiç ama hiç iyi yapmıyor çok birde 24 saat test edimiştir diye servis raporu yazıyorlar Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumak Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 aslında samsung türkiyede işlerin böyle yürüdüğünü bilse bayilik felan vermez bunlara. biz burdaki hizmet yüzünden samsunga verip veriştiriyoz ama bu ayıp servislerin ayıbı samsung un olan bitenden haberi yok bu yüzden ulaşabildiğin kadar yükseğe ulaşmaya çalış veya internet sitesinden halletmeye çalış ben samsung monitör destek hattından samsungun türkiyedeki en üst kurumunun telefonunu istemiştim vermemiştiler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper75 Posted February 8, 2009 Author Share Posted February 8, 2009 Haklısınız bende öyle düşünüyorum samsung gibi büyük bir firmanın böyle kötü bir servisi olması şaşılacak bir durum yazık neden herkes işi hakkıyla yerine getirmiyor acaba yani benim monitörün arızası önemli bişey değildi şimdi biraz ileride yenisini vermek zorunda kalıcaklar oldu olacak artık teknik servisde olmasın olucak iş değil monitör gittiğinde nasıldı geldğindeki halini görmeniz lazım sanki bilmeyem birisi üzerinde staj yapmış rezalet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.