Jump to content

Şikayet Mektubu Işte Böyle Olur :)


Dj iLh4n

Recommended Posts

Vestel'e yazılmış gerçek bir tüketici mektubudur:

vestel onyx flat 82 ekran 16:9 100 hz pip marka televizyonu 5 sene

önce 2.100 ytl vererek satın aldım. bu süreç (1 yıl önce) içerisinde

ilk önce konjektörü bozuldu.

sebep olarak

stand by konumunda bıraktığınız için bozuldu dediler. 260 ytl ücret

aldıktan sonra tamir ettiler. ya sabır olur böyle şeyler dedim sineye

çektim. bu arızanın üzerinden 1 yıl geçti. bu kez renkler gitmeye

başladı. servis çağırdım. renk tüpü bitmiş 600 ytl dediler.

bu durum, yenisi 1000 ytl civarı olan bir televizyonun, tüpü 600 ytl

olunca çöpe at yenisini al demek. 82 yılında amcamın almanya’dan

getiridiği itt schaub lorenz marka televizyon hala takır takır

çalışırken vestel üretimi 2.100 ytl'lik televizyon çöp oluyor.

avukat olsam sizinle uğraşırım. ama ben bu dünya da olmasa da öbür

dünyada kesin çözüm yaratan başka bir yol seçiyorum.

şimdi….bu televizyonu üretenin, yapım aşamasında çalışanın, kamyona

koyup istanbul'a getirenin, mağazasına koyup müşterisine satanın, eve

getirip kuran teknik servisinin, vestel reklamın da oynayan

sanatçısının, o fabrikayı yapan mimar ve mühendisinin bu firmanın

sahibi mehmet nazif zorlu olmak üzere ölü - diri tüm zorlu ailesinin

allah bin türlü belasini versin….. iki yakalari bir araya gelmesin….

fabrikalari yansin,

ocaklari batsin….. kuru ekmeğe muhtaç kalsin….. kestiği kurbanlar

ettiği dualar kabul olmasin… mezarlarina bir tas su döküp, fatiha

okuyan olmasin…..

cehennemin

en dibinde

cayir cayir yansin….. vatandaşta sattiği çürük malin parasiyla satin

aldiği uçaği düşsün, yati batsin….. soyu kurusun…. arayani sorani

olmasin……

amentü birsin ve billahi nursun. bütün müsibetlerin vestel'in

üzerinde dursun.

eveet. şimdi rahatladim.

gelelim benim gibi ‘yerli malı yurdun malı herkes bunu kullanmalı’

düşüncesi ile yaşayan

ulusalcı öküzlere....

araştırmadan sormadan, en azından www.sikayetvar.com'da ki vestel

hakkında yazılanları okumadan 2.100 yytl verip bu televizyonu alan

birisi olarak, öküz olduğumu kabul ediyorum.

ama günün birinde bu aile’ye (zorlu) mensup birisiyle karşılaşırsam,

burnunun üzerine kafayı koyacağımı buradan taahüt eder, şimdiden

yaptığım bu açık tehdit’i yetkili savcılıklara bildiririm. ayrıca

allah kısmet ederse bu yaz tatilinde çeşme’ye giderken, üşenmezsem

arabanın bagajına televizyonu koyup vestel fabrikasının kapısının

önüne atacağım. o fabrika da bu televizyonu üreten herkesin münasip

bir yerine sokacakları kadar un ufak edip hediye olarak bırakacağım.

tabii en büyük parça mehmet nazif zorlu’ya..

vestel kullanıcısı bir müşterisinden hatıra olarak.

bu yazdiklarima ilaveten yok biz doymadik bi de küfür ve dayak yemek

istiyoruz diyorsaniz adresim de telefonum da gerçektir. yiyorsa

arasiniz. sizden bu durumu düzeltmeniz için birşey de istemiyorum.

zira firma olarak zaten böyle bir vizyonunuz yok.

mali satana kadar

sizin işiniz. allahin babadağli basmacisindan elektronik devi olursa

bu kadar olur zaten.

ALINTIDIR.....

Link to comment
Share on other sites

walla yazıyı okurken hem guldum, hemde anılarım tazelendi.

bende bir tarihte vestelden dvd player almıstım.

dvd ler yeni cıktıgı icin ateş pahasıydı.

ve başıma gelmedik kalmamıştı.

bir daha vestel marka tuvalet kagıdı bile almamaya yemin etmiştim.

yeminimide bozmadım... :clapping:

Link to comment
Share on other sites

''avukat olsam sizinle uğraşırım. ama ben bu dünya da olmasa da öbür

dünyada kesin çözüm yaratan başka bir yol seçiyorum.

şimdi…''

adam harbi işini biliyor :kut:

okuyan herkese beddua ettirmiş oluyor :):):)

amentü falan araya bişeyler karıştırmış ohh :)

Link to comment
Share on other sites

REAL alışveriş merkezinde 40" sony briva marka (40U2000) televizyonu 7.7.2008 de aldım. 5 aydır kullanıyordum ki televizyonun tam ortasında 2 tane nokta oluştu bu nokta 1 haftada yukardan aşağı aşağıdan yukarı nasıl anlarsanız çizgi büyüdü. Servisi aradım 2 vatandaş geldi benden faturayı garanti kağıdını istediler verdim. Neyse efendim ekranın değişceğeni hafta içinde sipariş vereceğiz yenisi gelince takacağız denildiiiii.. aradan 2 hafta geçti merak ettim aradım noldu bir gelişme varmı diye.. abi dediler seri numarasımı ne zıkkımsa onu almamız lazım bir daga geleceğiz dedi bunlar hadi madem gelin.. bekle bekle 1 hafta daha geçti .. aradım servisi gelen giden yok diye.. adamın cep telefonunu aldım adamı aradım gece 10 da geldi.. aldılar seri numarasını gitti bunlar.. bunlar televizyon kalsın seyredin dediler ******ürmeyelim tamam dedim servis formu dedim.. yok dediler tv burda kaldığı için form veremeyiz dediler.. iyi tamam dedim gittler.. geçen hafta aradım oldumu 1 ay .. abi belçikadan gelecek dediler ekranı biz size haber veririz.. hala bekliyorum.. sony müşteri hizmetlerini aradım onlara da anlattım hikaye sonuç alamadım.. sabır çekiyor ve bekliyorum.. 1800 tl verdiğim ve hala borcunu ödediğim tv yi bekliyorum..

Link to comment
Share on other sites

Yaşanan bu gerçek hikayeyi okurken çok güldüm ama ne yazıkki Türkiye'de yaşanan buna benzer çok örnekleride var maalesef tabiiki derler ya elektronik birazda şans işi bilmem siz ne düşünürsünüz fakat ben biraz inanıyorum elektronik birazda şans işi alırkende bir ürünü ince eleyip sık dokumakda lazım ,garantisine satış öncesi satış sonrası hizmet anlayışına bunlar almadan önce en dikkat edilicek hususlar olduğuna inanıyorum, bu yaşanan durumlarda ibret niteliği taşıyor onun için zaten halkımızda eskisinden daha bilinçli fakat arada istisnalarda oluyor böyle ..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...