abdulhey_ Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 O kadar methediyordum nazar değdi galiba. İşmini vermeyeyim şimdi. İki gün önce aralıklarla gidip gelmeye baslayınca müşteri hizmetlerini aradım. Direkt bizle ilgili değil iç hattınızla ilgili elektrikçi çağırıp baktırın dedi. Fakat SMS de de sorun çözülemeyince teknik ekiplere devredildi yazıyor. Sonradan Whatsapp hattındanda aynen anlattım olayı ekiplerimiz çalışıyorlar yanıtı geldi tekrar. Sorun ic hatta denilince bunu nasıl kanıtlayabilirim diye düşündüm.. Aklıma aynı ankastre ve kablo ile gelen kiracının hattı benim hatta bağlamak geldi vede bağlayınca aninda internet geldi. Demekki benim hatta degil sorun. Yalnız tabi araştırınca bir sürü neden buldum. Mesela birisi aynı konuda gitmiş ankastre de ilgili sinyali ölçmüş fakat sinyal yok. Fakat kablo bağlantılarında hiçbir sorun yok.! Yani kablo olsa neysede resmen internet kesilmiş sanki iss tarafından gibi bir durum. Demin Google da bölgemdeki anlık şikayetleri gösteren dedectör diye bir site var valla Türk Telekom da ayın 11. Nin yani anlık dün sonunu bulamadım! O kadar çok şikayet varki Türk Telekom böyle ise ben 1 yıl beklerim herhalde. Nedir bu lakayıtlık ya? Evet ne olur nasıl olur benim durum? Sadece tesadüfen DSL ışığı yanıp sönüyor 5 dk kadar gelip yine gidiyor. Değerler çok zayıf. Genel olarak da DSL ışığı bir kaç saniye yanıp sönüyor sadece bağlanmadan.. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdnanGumus Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 benimde net yavaslıyor hafta sonu hafta içi hiç sorun yok kaçkere aradıysam aynılaflar yok sorun binadaki hatta yok modem yok kablo baglantınız sorunludur elektirikçi çagrın baktırın bizden kaynaklı bir sorun yok diyorlar sinir ettiler sorun binadaysa hafta ici niye net iyi diyorum mal gibi susuyorlar bunlar bir ayar cekiyorlar yada baskası aldı ilgilenmiyorlar yapı yok hep yiyorlar yurt dışında arkadasım var konusurken baglantı gitti geldi net gitti dedim arkadas güldü o nasıl bişi dedi türkiye gel öğrenirsin neyse 6 ayı geçmiştir arayıp sormuyorum net yavaşlayınca yatıp uyuyorum küfür ede ede küfürbaz haydo ettiler beni aboneliğimi kapatacam de bakalım nediyecekler sana kolay gelsin inşallah bakarlar hayırlıg günler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 12, 2020 Author Share Posted July 12, 2020 AdnanGumus, 11 saat önce yazdı: benimde net yavaslıyor hafta sonu hafta içi hiç sorun yok kaçkere aradıysam aynılaflar yok sorun binadaki hatta yok modem yok kablo baglantınız sorunludur elektirikçi çagrın baktırın bizden kaynaklı bir sorun yok diyorlar sinir ettiler sorun binadaysa hafta ici niye net iyi diyorum mal gibi susuyorlar bunlar bir ayar cekiyorlar yada baskası aldı ilgilenmiyorlar yapı yok hep yiyorlar yurt dışında arkadasım var konusurken baglantı gitti geldi net gitti dedim arkadas güldü o nasıl bişi dedi türkiye gel öğrenirsin neyse 6 ayı geçmiştir arayıp sormuyorum net yavaşlayınca yatıp uyuyorum küfür ede ede küfürbaz haydo ettiler beni aboneliğimi kapatacam de bakalım nediyecekler sana kolay gelsin inşallah bakarlar hayırlıg günler ben hem kendim araştırıyorum hemde sürekli iss nı hatırlatıyorum. daha doğrusu onlar zaten günlük bildirim yolluyorlar aşama ile ilgili. Demin mesela komşunun duvarındadki ankastreyi inceledim. ankastrede bağlantıda sorun görünmüyor. fakat bir noktada hat, sinyal zayıflaması var Hat zayıflaması değerleri zaten modem arayüzünde de oldukça yüksek. şu anda bağlı ama tarifem 50 mb aldığım ise down 15 up 1.70 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoNKraL_ Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 millenicomda bu sorunlar sık yaşanmaya başladı şaşırtmadı Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 12, 2020 Author Share Posted July 12, 2020 SoNKraL_, 7 dakika önce yazdı: millenicomda bu sorunlar sık yaşanmaya başladı şaşırtmadı Sinyal o kadar zayıfki ve hassaski nadir olarak gelse bile hemen kopmuyor ama hız düşük olduğundan ben işi modeme bırakıyorum. Yani modemi bağlıyken yeniden başlatıyorum sinyali zayıf olduğundan zaten bir daha bağlanmıyor. Çünkü bir yerde bağlı kalmasını istemiyorum çünkü hız tarifenin 4 te 1 i. Müşteri hizmetlerinden bakıp nasılsa bağlı böyle düşük hızda devam etsin derler müdahale yi keserler ihtimaline karşı.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nadir3391 Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 yaklaşık 8 senedir süperonline kullanıyorum, elektrik haricinde 1 kere kesildi. niye kendinize eziyet ediyorsunuz? millenicom.com muş bilmem neymiş yüzlerine bile bakmam. en küçük bir sorunda anında çözülüyor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otuken Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 Nisan ayında ben de sorun yaşadım. İnternet servis sağlayıcım Turk.Net ama sorun Türk Telekom kaynaklıydı. Hattımda sinyal yoktu ve bunu Türk.Net'e bildirince sorunu Türk Telekom'a ileteceklerini söylediler (daha doğrusu yazdılar). Türk Telekom da sorunu incelediklerini, problemin kendinde olmadığını, iç hatta, ankastrede olduğunu belirttiler. Benim de evde ankastre olmadığını, kablonun direkten eve geldiğini, eve giren yerden kabloyu ayırıp telefon makinesi taktığımı ve sinyal olmadığını defalarca söyledim. Bu yazışmalar yaklaşık 1 ay sürdü. Hatta CİMER'e bile yazdım, sorun çözülmedi. Oturup ağlama pozisyonuna geldim inanın. Derdimi anlatamadım bir türlü. En sonunda Türk Telekom binasına gidip derdimi anlatmaya çalıştım. Sağolsun genç bir arkadaş ilgilendi, bir yerlere telefon açtı ve yarın 10 gibi geleceklerini söylediler. Ertesi gün 11 gibi gelseler de ? direğin birine çıktılar ve kablonun kopuk olduğunu gördüler. Bağlar bağlamaz da internetim geldi zaten. Hülasa, Türk Telekom kendine hiç toz kondurmuyor ve suçu ankastreye atıyor (bende olmayan ankastre) ?. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 12, 2020 Author Share Posted July 12, 2020 nadir3391, 44 dakika önce yazdı: yaklaşık 8 senedir süperonline kullanıyorum, elektrik haricinde 1 kere kesildi. niye kendinize eziyet ediyorsunuz? millenicom.com muş bilmem neymiş yüzlerine bile bakmam. en küçük bir sorunda anında çözülüyor. Yahu düne kadar bendede 4 yılda en fazla 2 kez kopmuştur o da hemen geldi. Biraz fazla bir arıza oldu diye firmayı gömmek pek anlamlı değil. Sınırsız download sitelerinde 6.5 mb /sn hızda idm ile indirme yapabiliyorum. Gerçi son zamanlarda kablosuz da tutarsızlık vardı. Ben başka şeylere yormuştum ama belkide bu hat zayıflamasının belirtisi idi. Millenicom Superonline altyapısını da pazarlıyor olmazsa incelerim.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoNKraL_ Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 abdulhey_, 13 saat önce yazdı: Yahu düne kadar bendede 4 yılda en fazla 2 kez kopmuştur o da hemen geldi. Biraz fazla bir arıza oldu diye firmayı gömmek pek anlamlı değil. Sınırsız download sitelerinde 6.5 mb /sn hızda idm ile indirme yapabiliyorum. Gerçi son zamanlarda kablosuz da tutarsızlık vardı. Ben başka şeylere yormuştum ama belkide bu hat zayıflamasının belirtisi idi. Millenicom Superonline altyapısını da pazarlıyor olmazsa incelerim.. Altyapıyı superonlineden alıp kendi firmasıyla verecekse şuan yaptığı gibi telekomdan alıp vermekten pekte farkı kalmıcaktır sadece ping biraz düşebilir hız daha stabil olur vs superonline omurgası nedeniyle olur ama beklentiyi karşılarmı orasını bilemiyorum çünkü aracı firmadan alıyorsunuz ana firmadan değil Ayrıca sol altyapısı dediği fiber sol fiber altyapınız varsa hiç düşünmeyin geçin derim vdslde yaşadığınız sorunların 10da 1ini yaşamazsınız. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 13, 2020 Author Share Posted July 13, 2020 SoNKraL_, 3 saat önce yazdı: Altyapıyı superonlineden alıp kendi firmasıyla verecekse şuan yaptığı gibi telekomdan alıp vermekten pekte farkı kalmıcaktır sadece ping biraz düşebilir hız daha stabil olur vs superonline omurgası nedeniyle olur ama beklentiyi karşılarmı orasını bilemiyorum çünkü aracı firmadan alıyorsunuz ana firmadan değil Ayrıca sol altyapısı dediği fiber sol fiber altyapınız varsa hiç düşünmeyin geçin derim vdslde yaşadığınız sorunların 10da 1ini yaşamazsınız. Türkcell Superonline diyor. Lokasyonda varmı diye arama var ya fiber aramada köy bucak sormuş ben köyde değilimki onuda girmeyince ilerleyip bakamıyorsun artık nasıl olacaksa? Türkcell Superonline aramada yanında hemen fakat onun bilgiler çok kısa şehir ilçe apartman gibi.. Acaba sadece siteleremi veriliyor? Yahu arızamla ilgili her gün Whatsapp tan çalışma devam ediyor diye mesaj atıyorlar. Bu gün 4. Gün. 1 ay bekleyen arkadaşlar da böyle diyordu. İnşallah benim durumda onlar gibi olmaz ? gerci 4 gün sürdü abartmayın diyende var. Bir genel bayi Facebook tan bana özel numarasını verdi. Yani bir çok firmanın bayisiymiş. Sorun olursa ara her türlü yardımcı olurum dedi. Valla bu devirde çıkarsız bir şey yapan kaldımı pekde ümidim yok ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoNKraL_ Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 abdulhey_, 6 saat önce yazdı: Türkcell Superonline diyor. Lokasyonda varmı diye arama var ya fiber aramada köy bucak sormuş ben köyde değilimki onuda girmeyince ilerleyip bakamıyorsun artık nasıl olacaksa? Türkcell Superonline aramada yanında hemen fakat onun bilgiler çok kısa şehir ilçe apartman gibi.. Acaba sadece siteleremi veriliyor? Yahu arızamla ilgili her gün Whatsapp tan çalışma devam ediyor diye mesaj atıyorlar. Bu gün 4. Gün. 1 ay bekleyen arkadaşlar da böyle diyordu. İnşallah benim durumda onlar gibi olmaz ? gerci 4 gün sürdü abartmayın diyende var. Bir genel bayi Facebook tan bana özel numarasını verdi. Yani bir çok firmanın bayisiymiş. Sorun olursa ara her türlü yardımcı olurum dedi. Valla bu devirde çıkarsız bir şey yapan kaldımı pekde ümidim yok ? Please register to see this content. Üstten Turkcell'i seçip arama yaptırabilirsiniz turkcell'in kendi sistemiyle bütünleşik çalışıyor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katil006 Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 otuken, 23 saat önce yazdı: Nisan ayında ben de sorun yaşadım. İnternet servis sağlayıcım Turk.Net ama sorun Türk Telekom kaynaklıydı. Hattımda sinyal yoktu ve bunu Türk.Net'e bildirince sorunu Türk Telekom'a ileteceklerini söylediler (daha doğrusu yazdılar). Türk Telekom da sorunu incelediklerini, problemin kendinde olmadığını, iç hatta, ankastrede olduğunu belirttiler. Benim de evde ankastre olmadığını, kablonun direkten eve geldiğini, eve giren yerden kabloyu ayırıp telefon makinesi taktığımı ve sinyal olmadığını defalarca söyledim. Bu yazışmalar yaklaşık 1 ay sürdü. Hatta CİMER'e bile yazdım, sorun çözülmedi. Oturup ağlama pozisyonuna geldim inanın. Derdimi anlatamadım bir türlü. En sonunda Türk Telekom binasına gidip derdimi anlatmaya çalıştım. Sağolsun genç bir arkadaş ilgilendi, bir yerlere telefon açtı ve yarın 10 gibi geleceklerini söylediler. Ertesi gün 11 gibi gelseler de ? direğin birine çıktılar ve kablonun kopuk olduğunu gördüler. Bağlar bağlamaz da internetim geldi zaten. Hülasa, Türk Telekom kendine hiç toz kondurmuyor ve suçu ankastreye atıyor (bende olmayan ankastre) ?. Bir soru soracaktım. Direkten eve direkt kablo çekince herhangi bir performans problemi oluyor mu? Ankastre'den bağlantı ile arasında bir fark var mı? Teşekkürler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 13, 2020 Author Share Posted July 13, 2020 SoNKraL_, 14 dakika önce yazdı: Please register to see this content. Üstten Turkcell'i seçip arama yaptırabilirsiniz turkcell'in kendi sistemiyle bütünleşik çalışıyor Ben im hattım iyiydi ya. Ama Corona bulaştı herhalde. Artık bağlandığında bile internet yok çünkü hat zayıflaması çok arttı. 50 oldu. Her gün sabah çalışıyoruz diye mesaj geliyor ama hiçbir şey düzeldiği yok. Yarın 5.gün. yarında gelmezse üzerlerine gitmeye baslıcam. ! Kiracı nın çıkması işime yaradı gece onun hattı kullanıyorum. Yatarken kendiminkini bağlıyorum. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 13, 2020 Author Share Posted July 13, 2020 Kiracı ile aynı ankastreden aynı çift hatlı kablodan eve interneti alıyoruz. Kiracının snr margin ve hat zayıflaması ideal düzeyde benim snr margin idare ederde hat zayıflaması 50 db işte şeytan bunun burasında.. Millenicom az diye port kalabalık olmaz tutarlı bir hızda giderim diye seviniyordum birden iş tam tersine döndü. Millenicom daha yeni palazlanmışken bu şekilde bozulmaya başlar ve arıza devam ederse artık benim için vefayı kaybetmeye başlar.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdnanGumus Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 abdulhey_, 27 dakika önce yazdı: Kiracı ile aynı ankastreden aynı çift hatlı kablodan eve interneti alıyoruz. Kiracının snr margin ve hat zayıflaması ideal düzeyde benim snr margin idare ederde hat zayıflaması 50 db işte şeytan bunun burasında.. Millenicom az diye port kalabalık olmaz tutarlı bir hızda giderim diye seviniyordum birden iş tam tersine döndü. Millenicom daha yeni palazlanmışken bu şekilde bozulmaya başlar ve arıza devam ederse artık benim için vefayı kaybetmeye başlar.. aboneliği iptal edeceğim deyip tavır yap neden iptal ettiğini öğrenmek ister durumunu anlat belki bir ilgilenen çıkar bidene derim 2010 yılında eski evde net yoktu devamlı kopuyordu aramaktan gına gelmişti ttnet ti o zaman en son aboneliği iptal ettireceğim dedim neden diye sordu durumu anlattım yarın size servis elemanı yollayıp binanızı ve modeme gelen kabloları kontrol edecek ücret alınmayacak dedi para mühim değil sorunu çözseniz yeter sabah 11 gibi geldi kutuya baktı sağlam modeme giden kablo sağlam modem değerleri sağlam adam tam gidiyordu net gitti tekrar modemi kontrol etti değerler sıkıntı yok 20 dakika bekledi net gelsin diye indi kutuya baktı hatta sinyal yok santrali aradı bir şeyler söyledi kod gibi onları çıkar boş yer varsa oraya tak onunla ilgilen dedi net geldi o günden sonra kopma yaşamadım dene derim iptal edeceğim diye birazda sert söyle ilgilenirler belki kolay gelin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 13, 2020 Author Share Posted July 13, 2020 AdnanGumus, 2 dakika önce yazdı: aboneliği iptal edeceğim deyip tavır yap neden iptal ettiğini öğrenmek ister durumunu anlat belki bir ilgilenen çıkar bidene derim 2010 yılında eski evde net yoktu devamlı kopuyordu aramaktan gına gelmişti ttnet ti o zaman en son aboneliği iptal ettireceğim dedim neden diye sordu durumu anlattım yarın size servis elemanı yollayıp binanızı ve modeme gelen kabloları kontrol edecek ücret alınmayacak dedi para mühim değil sorunu çözseniz yeter sabah 11 gibi geldi kutuya baktı sağlam modeme giden kablo sağlam modem değerleri sağlam adam tam gidiyordu net gitti tekrar modemi kontrol etti değerler sıkıntı yok 20 dakika bekledi net gelsin diye indi kutuya baktı hatta sinyal yok santrali aradı bir şeyler söyledi kod gibi onları çıkar boş yer varsa oraya tak onunla ilgilen dedi net geldi o günden sonra kopma yaşamadım dene derim iptal edeceğim diye birazda sert söyle ilgilenirler belki kolay gelin Eyvallah aşama aşama.. elimde yeterince koz var. Hatta millenicom ve daha bir çok firmanın bayiliğini yapan biriyle tanıştım epey konuştuk özel telini bile verdi.duruma göre uyanık olmak lazım iş halledeyim derken oyuna gelmekte var bunların hepsini düşünüp ekarte etmek lazım.. Evelallah bir yolunu bulurum elbet.. sıkıntı yok.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otuken Posted July 14, 2020 Share Posted July 14, 2020 katil006, 10 saat önce yazdı: Bir soru soracaktım. Direkten eve direkt kablo çekince herhangi bir performans problemi oluyor mu? Ankastre'den bağlantı ile arasında bir fark var mı? Teşekkürler. Direkt çekebiliyorsan daha iyi olur kanaatimce çünkü ankastreye girene kadar dolaşacak, mesafe artacak... Kestirmeden halletmek en iyisi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeaqLe Posted July 14, 2020 Share Posted July 14, 2020 Bundan 2 ay Evvel e Kadar Senelerce Turk Telekom Kullanan AdsL Abonesıydım, Düşünün Mıllet dsL Gecmısken Ben adsL Aldıgım Hızmet 8 Mb 4 Up OLmak la Bırlıkle odedıgm 132 ıdı, Bu Her ay Böle devam etti.. Tabi Buna Ben Kendim Imkanlarımla Cozum Bulup DsL gectim, ve Bu zaman Kadar sorunsuz kullanıyorum 50 Mb + 4 up ile. Kopma varmı? Suan'a kadar olmadı, ama Musterı Temsilcileri Bi Boka Yaramaz ınsanlarla Dolu, Yani Soyle Ozetlım Usttekı ısımı Berna ısmınde bir Bayanla Sorunsuz Yaparken 2 aradıgımda Cemre Hanım'a Az evvel Tarıfe değiştim ve En gec 10 dk ıcınde Gerı hızmet alabılrısınız dendı ve Ben Halen Intenete gırıs yapamıyorum dedımde " Efendım Modemınız Uyumsuz sıze Hemen Turk Telekom Modemı verelım" Demezmı? ki Modemım Uyumsuz olma gıbı bir Lukse sahıp değil Cunku Alırken vdsl ve Fıber destekli Modem aldım :) dedım Halen bana sıze Modem verelım dedıgınde KAPATIP Kendı Kulagımı Kendım kestım :) Bana Desekı Modem ıcındekı VdsL Kısmını Aktıf edıp adsl den cıkarın Hıc bır sorun kalmayacak ama gel gorkı Karsındakı Bunu aksedemıyor, ınsanlarda Halı ıle Saldırıyor, Kufur edıp veya Ibraz edıldıgınde sankı kendılerı sorunsuz mus havası vermelerıne Guluyorum, Sorun yok ama olmayacagının Garantısıde yok.. THK Kullanabılırsın, Sozlesmen 1 seneyı doldurmussa Iptalını Istegıp Baska Bır Iss gecebılırsın Karar senın Aklında olsun.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 16, 2020 Author Share Posted July 16, 2020 Nihayet 6. gün galiba geldi. teknisyen saha dolabına gitti tamam o kadar .. yalnız hat zayıflaması düzeldi snr margin düşük gibi sizce nasıl değerler? ilgilenen herkese Teşekkür ederim.. Please register to see this content. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulhey_ Posted July 21, 2020 Author Share Posted July 21, 2020 Download iyide dünden beri upload 4mb düşürülmüş. Neden böyle yaptılarki 8mb iken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoNKraL_ Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 abdulhey_, 36 dakika önce yazdı: Download iyide dünden beri upload 4mb düşürülmüş. Neden böyle yaptılarki 8mb iken? Telekom'un pandemi nedeniyle yükselttiği uploadı eski haline döndürme kararı aldı 15 temmuz itibariyle haliyle herkeste düştü dalga dalga düştüğü için birden düşmüyor bölge bölge hatta bazı yerlerde semt semt düşürüyorlar.Kısacası herkes'inki düşmüş durumda şuan (fiber kullananlar ne durumda bilmiyorum) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.