Power Saver Hatası Alıyorum Ve İngilizce Yardım..

similes

hata1su4.jpg

Arkadaşlar Toshiba laptopum var ve power saver ikonuna tıkladığımda şu hatayı alıyorum o yüzden güç ayarlarını değiştiremiyorum.. Google de biraz araştırdım ve toshibanın kendi forumunda aynı durumu yaşayan birisi daha olduğunu gördüm ve ona şöyle bir cvp yazmışlar ama ingilizcem yetersiz olduğundan anlayamadım bu konuda gerek bilgisi olan gerek aşağıdaki metni çevirebilecek biri varsa memnun olurum..

Bu arada power saver driver ve programını yenden yüklememe rağmen değişen birşey yok.

Not: Ultimae xp 2009 kullanıyorum ama elimde toshibanın driver cd si var ve oradan tüm driver leri kurdum..

Toshibanın forumunda verilen cevap:

I have found several postings with the same Power saver fatal Error 0x3F0 and in every of theses cases the installation from the Toshiba recovery CD has solved the problem.

PS: I want to add some useful information: I have checked the Toshiba driver page and found two different Equium series. Don’t mix both series. It’s possible that the drivers will not work.

Additional you have to follow the installation guide lines which are in the installation instruction document on the Toshiba page.

Wrong installation order could be a reason for the driver and tools malfunction…

Toshiba Recovery cdden tekrar yükleme yaptığını ve düzeldiğini belirtmiş. bu sorunu driverlardan ya da yazılımdan kaynaklandığını belirtmiş.

I have found several postings with the same Power saver fatal Error 0x3F0 and in every of theses cases the installation from the Toshiba recovery CD has solved the problem.

Ben birkaç defa Power Saver Fatal Error 0x3F0 hata mesajıjla karşılaştım Bu sorunu da Toshiba Recovery CD den yeniden yükleme yaptığında çözüldü.

I want to add some useful information: I have checked the Toshiba driver page and found two different Equium series. Don?t mix both series. It?s possible that the drivers will not work.

Additional you have to follow the installation guide lines which are in the installation instruction document on the Toshiba page.

Wrong installation order could be a reason for the driver and tools malfunction?

Ben bazı önemli bilgiyi eklemek istiyorum. Ben Toshiba sürücü safyasını kontrol ettim ve 2 farklı seriyle karşılaştım. İkisi aynı değil. Bu driverler muhtemelen diğerinde çalışmayacak.

Sen Toshibanın webindeki kurulum kılavuzundaki yönlerdirmelere göre kurulumu gerçekleştir.

Yanlış driverlar ve ürün araçları buna sebep oluyor.

Archived