Toshiba Satellite Pro 4600 Yardim

mc_explores

elimde bir leptop var Toshiba satellite pro 4600 asadaki gibi bir hata ile karsilasiyorum neden olabilir acaba

Resim 1

61c033d75458dfec.jpg

bu resimdeki yere girip ayar falan gerekiyormu

---------------------------------------------------------------------------------------------

Resim 2

df4d94f90f66df86.jpg

Asil iste bu problemim

yardimci olursanz

Windows Xp kurulu ise B'yi seçmen yeterli olacaktır ama format atıp xp kurmak istiyorsan C'yi seçip CDROM'a bir xp cd si koyman gerekiyor.Default sistem başlangıcı için ise D'tuşuna basmalısın.

tmm da ben bu resimdeki gibi yapiyorum format atip xp kurmak icin C YE BASTIM VE ASADAKI PROBLEM CIKTI

d4cbe547264e54af.jpg

BIOS settings

You can access the BIOS (on all Toshiba laptops) by keeping the Escape key pressed while the red 'TOSHIBA' comes onto the screen at power-up or re-boot. Power-up mode is 'Boot' already. I change the PC Card Controller Mode from 'Auto-Selected' to 'PCIC Compatible'. And it may be useful to change the Pointing Devices to 'Simultaneous'.

I also like to use the set the LCD to semi-bright in the BIOS. However, each time Windows 2000 shuts down it resets this to super-bright. So I have de-installed some of the power management software in the Toshiba Windows 2000 system.

bi sitede bu dediklerini yaptim leptopa ama yine ayni hata ile karsilasiyorum

Archived