Jump to content

Adsl Hattından Sürekli Düşüyorum..!


ayarci67

Recommended Posts

Arkadaşlar Sürekli İnternet Hattından Düşüyorum..!

Arkadaşlar İnternet cafeyim...Bilgisayarlarımda deepfrez var...

Yapılmış olanlar:

1-Adsl modemi degiştirdim..

2-Sprinter degiştirdim..

3-Hattı degiştirdiler(Postaneden)

4-Adsl verilerine bakıldı herşey normalinde...

5-Sadece tek ana makineye de bagladım agdan devre dışı bıraktım..!

Yapılmamış olan;

1-Ankaradan port degişecekmiş(Postaneden böyle dediler)

Not: Arkadaşlar daha önce böyle bir arkadaşıma daha olmuş virüs varmış bildiğim kadarıyla yada başka bir çözümü varsa yardımcı olursanız sevinirim..!

Link to comment
Share on other sites

evet aynı sorun bizde de var komşu köyün okulun da da var bir yıldır aynı. 1.5 yıl oldu adsl bağlanalı ilçeyi defalarca aradık değişen bişey olmadı geldiler gittiler sonuç yok kaderimiz dedik en son 4440375 ten merkezi aradık güya nott aldılar sizi ararız dediler bir hafta oldu sonuç çıkmadı bekliyoruz olmasda bidaha arayacağım.

santralden yada hattan oldunu düşümnüyorum.okulda 5 dk lık iş yarım saat sürüyor sayelerinde. parayı aynen alıyor lar bu kalitesiz hizmete rağmen.

Link to comment
Share on other sites

aynı olay değil ama buna benzer bi olayda geçen hafta ben yaşadım evde intentim 5 dk da bir kopuyordu ama bu kopmalar çok kısa sürüyor 5 sn 10 sn falan ama tüm işlerim yarı kalıyordu 444 0 375 aradım yaklaşık yarım saat sonra geldiler evde ölçüm yaptılar gelen verilr düşük çıktı sonra bina girişindeki kablodan ölçüm yaptılar ordada düşük çıktı en sonun da santraldan binaya gelen kablolarda her zaman fazla bırakırlarmış 6 daire var ama bina içine gelen nerdeyse 20 tane hat var neyse santralden biizm eve gelen kabloyu değiştirdiler sorunum bitti.. yani bu tarz zamanla kablolarda bozuulma nedeniyle sorunlar olabiliyormuş.

Link to comment
Share on other sites

1. arkadaşım öncelikle virüsten olabilir bu sorun. bildiğin güvendiğin birkaç anti virüs programını kurup güncel tarama yapman gerekiyor. Hatta Sorun çözülmezse bootdan virüs taraması yapmalısın derim. Birde virüs taraması yaparken interneti kapat.

2. eğer aynı anda değişik firewall ler çalışıyorsa veya antivirüsler bunlar da biribirini engellemek için uğraşırken sende internete bağlanamazsın. Tarama yaptıktan sonra sadece 1 antivirüs kalsın gerisini sil bir daha dene.

3. Başlat - Denetim masası - internet seçeneklerine gir. Güvenlik bölümünün orta-yüksek gizlilik bölümünün orta olmasına. içerik danışmanının kapalı olmasına dikkat et. Bağlantılar sekmesinde yerel ağ bağlantılarına girerek hiçbir seçeneğin aktif olmamasını sağla.

4. Tcp/ıp nin otomatik olmasını sağla.

Link to comment
Share on other sites

Arkadaşlar çözümleriniz ve cvplarınız için tşk ederim..! fakat şöyle bir şey belli saatte oluyor yani akşam 6 dan gece 12 e kadar oluyordu postaneden bakana kadar fakat bugün mesala sabahtan da yapmaya başladı..! virüs oldugunu sanmıyorum ana makinedeki virüs progmramı güncellenmiştir.. tcp/ip den de sanmıyorum bu güne kadar böyle bir şey yoktu son 2 haftadan beri bu şekilde..! hani diyecem yogunluk var ondan yapıyor ama full olmadıgımda da aynı şekilde oluyo yani boşkende oluyor..! başka çözüm varmı acaba..! zaten postaneden adam p.tesi ara ankaraya dilekce verecez dedi onu bekliyoruz..!

Link to comment
Share on other sites

Hatta laptopa da gerek yok. Kendi bilgisayarlarından birine temiz bir format at antivirüs, güvenlik duvarı, ad-aware yükle deepfreeze yi kur. İnternette bir iki saat dolaş. İnternetin koparsa sorun virüs değilmiş diyebilirsin.

Link to comment
Share on other sites

Bence sen yapılacak herşeyi yapmışsın sorun bence telekomdan ama malesef telekom yanlış olsada kendini haklı çıkarmak için suçu hatayı abonelere atıyor tekrar söylüyorum hata telekomda sen sağlam birini bul telekomdan işini halletsin neden diyeceksin bende aynı sorun ları yaşıyordum herşeyi değiştirdim değiştirmediğim tek şey ev kalmıştı sonra kızdım ankarayı aradım genel müdürlüğü şikayet ettim sonra İstanbul bölge müdürlüğünü başladılar bana müdürle görüştüm şikayet ettim ve aylarca uğraştığım sorunla müdür bir emirle işim anında oldu

Link to comment
Share on other sites

Bunun Çözümü Basit Bu Tip Sorunu Olan bi Kafeci Arkadaşim Vardi

Ben Kısa Bi araştırmadan sonra Çözmüştüm Olayi

Hatti Değiştim olmadi Modemi Değiştim Olmadi Demişsiniz Pc leri temizledik Gene olmadi Demişşin

İşte Sana Çözüm Olmassa Yeni Hat ve ADLS açtir ..

1-Bina Girişinden Direk Modeme Kalayli ve Folyo Sargılı Kaliteli bir Telefon Kablosu Çekmelisin

2- Modemin Düzgün Elektirik Alamiyor Olabilir Voltaj Sorunu

Bunu Çözümü ise Kaliteli Voltaj Regüleli Adaptörü Olan Bir Modem Almak

Yada Elinde UPS varsa ona Bağla Modemi Elektiri UPSden alsin

3- Bunlarda Olmadi Elinde Modemin Yazilimi Güncelle

4- Hiçbiri Olmadi ise Mevcut Hattini Kapattir Ve Yeni Abonelik Açtir

Link to comment
Share on other sites

Eski bir adsl servisinde calişan olarak 4440375 den bağli olduğunuz santralin yağni rapörtörün numarasini isteyin sona telefon edin sorunlari o kişiye anlatirsaniz sorun çabuk düzelir ropörtör portlari takan kişi fast path olalini taktir tavsiyem

Link to comment
Share on other sites

Eski bir adsl servisinde calişan olarak 4440375 den bağli olduğunuz santralin yağni rapörtörün numarasini isteyin sona telefon edin sorunlari o kişiye anlatirsaniz sorun çabuk düzelir ropörtör portlari takan kişi fast path olalini taktir tavsiyem

Konuyu daha fazla uzatmaya gerek yok arkadaş yazmış bana da aynısı oldu aynen arkadaşın

dediği gibi telekomdan santraldaki bahsi geçen parça değişti düzeldi.

ama bu olay birçok kişide var çok fazlada dert etmeye gerek yok .

Telekom eski santrallarla bu işi ******ürdüğü sürece bu problemler kaçınılmaz.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...