Jump to content

Pixar Renderman Studio 1.01


casira
 Share

Recommended Posts

2113.jpg

Pixar Renderman Studio 1.01

RenderMan Studio is a collection of tools that form an advanced render pipeline that is both easy to use and fully customizable. From Maya scene translation, to network rendering, to compositing . . . RenderMan Studio provides a powerful render pipeline for maximum efficiency. The RenderMan Studio includes:

RenderMan for Maya Pro

Integrates tightly with Maya to provide a bridge to Pixar's RenderMan.

RIB Out - With the ability to write 3D data, called RIB, RenderMan for Maya Pro offers new horizons for flexibility and programmability required for sophisticated render pipelines.

RIB Archives - The ability to read RIB archives opens up new workflows, for both efficiency and creativity.

RIF Filters - Use filters to modify RIB files to build custom pipeline.

RiProcedural Plugins - Extend the capabilities of the renderer or the modeler with custom DSO's and DSO Shade Ops, which can be used to create procedural geometry, feathers, and custom shaders ... for just a few examples.

RI for MEL - Another Pro feature is the ability to insert RIB into the Maya scene using MEL scripts, providing almost unlimited flexibility for custom solutions.

RSL Nodes in Hypershade - With the Pro version RSL templates make it much easier to author custom Maya Materials using the RenderMan Shading Language

Slim

The complete solution for shader management and creation. Build shaders visually and take full advantage of the RenderMan Shading Language.

Alfred

The scriptable work distribution system. Perfectly suited for managing large render farms.

"it"

The image tool with powerful script based compositing.

Instalation notes: crack/install.txt

Work perfectly!!!

Links

http://rapidshare.com/files/127789524/pixar_win32.TONY.part1.rar
http://rapidshare.com/files/127789536/pixar_win32.TONY.part2.rar
http://rapidshare.com/files/127788308/pixar_win32.TONY.part3.rar[/CODE]

Edited by recep demirci
Link to comment
Share on other sites

Bu program ne işe yarıyor türkçe bir iki şey ekleseydiniz makbule gecerdi ...emeğine sağlık
Vizyona giren sayısal görsel efektli filmlerin kamera arkalarında adı sıkça geçen, ve Pixar filmlerinde kullanılan ve kısaca “Renderman” ismiyle adlandırılan nedir? Bir yazılım mıdır? Pixar filmlerindeki gibi çizgi film türü çalışmalarda mı kullanılır? yoksa foto gerçekçi sonuçlar elde edilmesini sağlar mı? Üstünlüğü nedir? ne kadar hızlıdır? Bu tür sorulara yıllar içerisinde birçok defa muhatap oldum. Dilim döndüğünce, bilgim dahilinde, forumlarda, epostalarda Renderman’in ne olduğunu anlatmaya çalıştım. Şimdi sıra kendi günlüğümde bu tür sorulara cevap vermeye geldi. Bundan böyle Renderman ile ilgili bilgilere günlüğümden ulaşabileceksiniz. Renderman’in ne olduğunu açıklamakla, notlarımızı sayfaya düşmeye başlayalım…

detayın, başka modele uygulanması »

Renderman Nedir?

September 11, 2007 in 3D

Vizyona giren sayısal görsel efektli filmlerin kamera arkalarında adı sıkça geçen, ve Pixar filmlerinde kullanılan ve kısaca “Renderman” ismiyle adlandırılan nedir? Bir yazılım mıdır? Pixar filmlerindeki gibi çizgi film türü çalışmalarda mı kullanılır? yoksa foto gerçekçi sonuçlar elde edilmesini sağlar mı? Üstünlüğü nedir? ne kadar hızlıdır? Bu tür sorulara yıllar içerisinde birçok defa muhatap oldum. Dilim döndüğünce, bilgim dahilinde, forumlarda, epostalarda Renderman’in ne olduğunu anlatmaya çalıştım. Şimdi sıra kendi günlüğümde bu tür sorulara cevap vermeye geldi. Bundan böyle Renderman ile ilgili bilgilere günlüğümden ulaşabileceksiniz. Renderman’in ne olduğunu açıklamakla, notlarımızı sayfaya düşmeye başlayalım…

Renderman Nedir?

Çoğu zaman Renderman ile, belli bir renderer’ı yani yazılımın ifade edildiği düşünülür. Bunun en büyük sebeplerinden bir tanesi Pixar’ın Renderman’i olarak adlandırılan ürünle, Renderman standartının, kelime olarak karıştırılmasıdır. Pixar’ın Renderman ürünü, bir render çözümü sunarken, Renderman olarak ifade edilen ise bir sahne tanımlama sistemi ya da birbaşka değişle yazılımlar arası 3D standartıdır. Modelleme ve Render sistemleri arasında, veri alışverişini sağlayan bir kurallar bütünüdür. Bu arayüz ve standartlar sayesinde, render edilecek sahnedeki nesnelerin, ışıkların vb. unsurların, geometrileri, konumları, görünümleri, etkileri ve oluşacak resmin özellikleri gibi unsurlar tanımlanır ve bu standartı destekleyen render sistemi (renderman uyumlular), tarafından bu bilgiler, görüntüye dönüştürülür (render edilir). Pixar’ın Renderman’i aşağıda değineceğimiz gibi bu standartı destekleyen, renderman uyumlu sistemlerden sadece bir tanesidir.

Sahnemi renderman uyumlu bir sistemde render edebilirmiyim?

Renderman uyumlu render sistemleri, Renderman standartına göre hazırlanmış, veriyi değerlendirip render ederler. Eğer siz render sisteminin anladığı dilde yani renderman standartında veriyi sağlarsanız, Renderman uyumlular büyük bir farklılık olmaksızın sonucu size sağlarlar. Renderman Standartına dönüşün işlemi, Maya to Renderman - MTOR, Renderman for Maya ya da Renderman Studio gibi sistemlerde, çok daha entegre olarak düzenlenmiştir ve aradaki dönüşüm işlemleri kullanıcının müdahalesi ve haberi olmadan otomatik olarak gerçekleşmektedir. Bunun dışında bu tanımı direkt olarak kendisi kodlayan, hatta kendi özel amaçları için çıktı üreten yazılımlar geliştiren kullanıcılarda vardır.

Bu seviyede bir entegrasyonu sağlayamayacaklar ve kodlama bilgisi olmayanlar için ise, çeşitli dönüştürücü yazılımlar geliştirilmiştir. Bu dönüştürücü yazılımlar, hazırlamış olduğunuz nesneleri, sahneleri Renderman Standartına dönüştürür ve hatta isterseniz, Renderman standartına özgü, kısa kodlarıda eklemenize izin vermektedirler. Eğer kullandığınız yazılımın Renderman için ihraç özelliği yoksa (ki olmaması çok doğaldır), bu dönüştürücülere göz atarak sisteminiz için uygun olan dönüştürücüyü kullanmanız gerekir. Aşağıdaki sayfadan, hemen hemen tüm 3D yazılımlar için hazırlanmış, dönüştürücülere ulaşabilirsiniz.

Renderman Dönüştürücüleri

Renderman Uyumlu Rendererlar Neler?

Renderman uyumlu render sistemlerinin en bilineni Pixar’ın Photorealistic Renderman yazılımıdır (sistemin ismi pixar’ın renderman’i olarak değiştirildi). Bu sistem vizyona giren neredeyse sayısal görsel efekt kullanılan her filmde kullanılmaktadır ve son 11 yılda özel efekt oscarına aday gösterilen hemen hemen tüm filmlerin kullandığı bir render çözümü olmuştur.

Standartı ortaya koyan Pixar, bu standarta uyumlu sistemlerinde gelişmesine izin vermiştir. Böylece bu standartla uyumlu diğer render sistemleri ortaya çıkmıştır. Aşağıda, Pixar’ın Renderman’inden sonra en bilinenlerini sıralamaya çalıştım.

Sitexgraphics’in AIR sistemi

3Delight

Aqasis

Pixie

Render DotC

Buraya kadar verdiğimiz bilgileri toparlayacak olursak: “Renderman olarak ifade edilen terim bir sahne tanımıdır. Kullandığımız yazılımdan bu tanıma uygun olarak modellerimizi, sahnemizi ihraç edip, renderman uyumlu sistemlerde render edebiliriz.” bilgisini elde ettik. Burada olabildiğince bazı ayrıntıları atlayarak kafanızı karıştırmamaya çalıştım. İlerki notlarımızda, örneklere girdikçe, konu sanırım daha belirgin olarak, zihninizde yer edecektir.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years yıl...
  • Editor

[center][b][font="Comic Sans MS"][size="4"][color="#ff0000"]Pixar's RenderMan (Pro Server, Studio Maya 2012)[/color][/size][/font][size="3"] [color="#0000ff"]v3.0.2[/color] [/size][size="4"]|[/size][size="3"] 1.21 GB[/size][/b][/center][center]
[/center][center][img]http://iceimg.com/i/b6/02/c2a7a55054.jpg[/img]
[/center]

In most cases, the standard implementation of Renderman - is a program invoked from the command line and play a role in the rendering process. The standard distinguishes between the concept of scene description files and geometry - RIB-file and file descriptions of materials - SL-files, or shading. All these files are simple text format described in the specification. Files shaders represent a highly simplified applets on dialect of C.
In this case, the connector for Autodesk Maya, connected via a plug-in Plug-In Manager.

[b]Ingredients:[/b]
RenderMan Studio 2.0.2 for Maya 2009 x86-x64 (XP, Vista);
RenderMan Studio 2.0.2 for Maya 2010 x86-x64 (XP, Vista);
RenderMan Studio 3.0.2 for Maya 2010 x86-x64 (XP, Vista);
RenderMan Studio 3.0.2 for Maya 2011 x86-x64 (XP, Vista);
RenderMan Studio 3.0.2 for Maya 2012 x86-x64 (Vista);
RenderMan Pro Server 15.2 x86-x64 (XP, Vista);
RenderMan License;
Documentation;
The instruction.

[b]Extras. Information:[/b]
Treatment involves change MAC-address via a utility MACAddressChanger (present), which can cause discomfort, especially connected to the house. network, where some ISPs provide access to, and not-for MAC!!!
Medicine is a license-file is copied into the appropriate directory. After the change of MAC-addresses to the specified in the instructions, Videos added to the environment variables path and load the plugin checks the license server with piksarovskim

[code]http://extabit.com/file/2cs067odn79tw/[/code]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...