Jump to content

Hepsiburada.com Haksız Kazanç Sağlıyor


Floyd

Recommended Posts

02/01/2008 tarihinde www.hepsiburada.com internet alışveriş sitesinden yaptığım alışverişin ödeme aşamasında kredi kartı bilgilerimi girdim. Sonra saat 20.50 de banka ile iletişim kurulamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz uyarısı aldım. Daha sonra saat 21.48 de yaptığım deneme başarılı oldu ve siparişim 28842147 numarası ile onaylandı. Ancak ilk denemem sırasında siparişim onaylanmamasına rağmen banka kredi kartıma harcama tutarı yansıtılmış. Daha sonra onaylanan siparişim de ayrıca bir harcama olarak gösterilmiş. Bankamın internet şubesinden aldığım kart harcama ayrıntılarını aşağıda veriyorum.

02.01.2008 20.50 HEPSI BURADA.COM İSTANBUL 63,30

02.01.2008 21.48 HEPSI BURADA.COM İSTANBUL 61,16

02.01.2008 21.48 HEPSI BURADA.COM Bonus Kullanımı 2,14-

Toplam tutar : 124.46

Saat 20.50 de gerçekleşen bir harcamam yoktur. Onaylanan siparişim saat 21.48 de gerçekleşmiştir. Ancak bir alışveriş için 2 defa bedel ödemiş durumdayım. Bu durumu alışveriş sitesi ile paylaştım. Onlar iadenin yapıldığı yanıtını verdiler. Oysa ki böyle bir iade gerçekleşmedi. Sizin de başınız ağrımasın diye bu örnek olayı paylaşmak istedim. Satış için ücretin hesabımdan çekilmesi saniye almazken, geri iade işlemi gerçekleşmeyebiliyor ya da günler alabiliyor. Aynı zamanda Türkiye'nin en büyük pazar payına sahip olan internet üzerinden alışveriş sitesi Hepsiburada.com şirketinin duyarsızlığına şahit olun istedim. Bu şirket Doğan Holding bünyesinde. Ne kadar şaşırtıcı değil mi?

Link to comment
Share on other sites

Entersan...Önceden böyle sitelerden alış-veriş yapmazdık lâkin Gittigidiyor, Ebay®'a ortak olduktan sonra sanki kendime güven geldi ve alış-veriş yapmaya başladım. Güvenli olduğunu düşünüyorum.(En azından Gittigidiyor için.)

Link to comment
Share on other sites

2 kere tıklama yapmış olmasın internet explorer bazen yapıyor tıklıyorsunuz bişey olmuyor sonra tekrar tıklıyorsunuz oluyor siparişlerinize bakın aynı ürünü 2 kez almış olabilirisiniz firefoxgl9hj4.gif

Link to comment
Share on other sites

Sipariş verdim 6 taksitle yaptım alışverişimi ancak daha sonra iptal ettirdim iptal ettiğim anda bedel geri kredi kartıma yansımıştı eğer yatırdık diyorlarsa mutlaka yatırdıklarını düşünüyorum bankadan bankaya göre değişebilir bankanın da hatası olabilir bu konuda sana katıldığımı pek söyleyemeceğim. Ama umuyorum yaşnan gecikme bankadandır.

Kolay gelsin.

Link to comment
Share on other sites

02/01/2008 tarihinde www.hepsiburada.com internet alışveriş sitesinden yaptığım alışverişin ödeme aşamasında kredi kartı bilgilerimi girdim. Sonra saat 20.50 de banka ile iletişim kurulamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz uyarısı aldım. Daha sonra saat 21.48 de yaptığım deneme başarılı oldu ve siparişim 28842147 numarası ile onaylandı. Ancak ilk denemem sırasında siparişim onaylanmamasına rağmen banka kredi kartıma harcama tutarı yansıtılmış. Daha sonra onaylanan siparişim de ayrıca bir harcama olarak gösterilmiş. Bankamın internet şubesinden aldığım kart harcama ayrıntılarını aşağıda veriyorum.

02.01.2008 20.50 HEPSI BURADA.COM İSTANBUL 63,30

02.01.2008 21.48 HEPSI BURADA.COM İSTANBUL 61,16

02.01.2008 21.48 HEPSI BURADA.COM Bonus Kullanımı 2,14-

Toplam tutar : 124.46

Saat 20.50 de gerçekleşen bir harcamam yoktur. Onaylanan siparişim saat 21.48 de gerçekleşmiştir. Ancak bir alışveriş için 2 defa bedel ödemiş durumdayım. Bu durumu alışveriş sitesi ile paylaştım. Onlar iadenin yapıldığı yanıtını verdiler. Oysa ki böyle bir iade gerçekleşmedi. Sizin de başınız ağrımasın diye bu örnek olayı paylaşmak istedim. Satış için ücretin hesabımdan çekilmesi saniye almazken, geri iade işlemi gerçekleşmeyebiliyor ya da günler alabiliyor. Aynı zamanda Türkiye'nin en büyük pazar payına sahip olan internet üzerinden alışveriş sitesi Hepsiburada.com şirketinin duyarsızlığına şahit olun istedim. Bu şirket Doğan Holding bünyesinde. Ne kadar şaşırtıcı değil mi?

paran muhakkak sana döner öle bilinmiş firmaların kıvırması zor herşey kayıt altında. onun açısından bakarsak sana sattığı hermalı teslim ettiğine dair kargo şirketlerince teslimatta imzatılan evrak olmalıdır ki bu onların teslimat delilidir. paranın geri dönüşünde prüzler olabiliyor buda sadece zaman yani bişi olmas öekinmene gerek yok

Link to comment
Share on other sites

ebay türkiyeye gönderiyor mu gönderiyorsa nasıl ? bi acıklasanız konusu diil ama..

bence hepsiburada.com a da fazla suc bulmayın bence bankanızı da sıkıştırın. sonucta hepsiburda.com daki calısanlarda önlerindeki enkaranda ne yazıyorsa onu yapıyorlar.. (ama uzuldum gercekten.. allah kolaylık versin.)

Link to comment
Share on other sites

arkadaşım bende sana katıldığı soyleyemem sorun bence bankadan kaynaklanır benim sahsi grş bir firma her kim olursa olsun firma için diyorum o kadar bi miktar için musteriyi uzmez tahminim en kısa surede paranı iade ederler hayırlısı olsun

Link to comment
Share on other sites

2 kere tıklama yapmış olmasın internet explorer bazen yapıyor tıklıyorsunuz bişey olmuyor sonra tekrar tıklıyorsunuz oluyor siparişlerinize bakın aynı ürünü 2 kez almış olabilirisiniz firefoxgl9hj4.gif

sanmıyorum öyle bişey olacağını

Link to comment
Share on other sites

bende de bidolu.com ile alakalı bi sorun olmuştu. mal iadesi yaptığım halde paramı geri vermemişlerdi.

bunun üzerine bankaya (işbankası) gittim ve sorunumu anlattım.ardan dört ay gibi bir süre geçmesine rağmen dilekçemi alıp genel müdürlüğe gönderdiler. bir hafta içerisinde paramı iade ettiler.

bilgilerinize sunulur.

Link to comment
Share on other sites

bazı banka kartlarında aynı dakika içerisinde para geri iade edilse bile hesaba geçip limitinin açılması için 24 saat geçmesi gerekiyor. extrelerinizde size ait olmayan harcamalara itiraz ettiğiniz takdirde bankalar o parayı ilgili şirketin hesabına bloke koyup size geri iade ediyor. hakkınızı arayın! bende alışverişe korkuyordum ama artık rahatlıkla yapıyorum. www.e-avantaj.com uda deneyebilirsiniz fiyatları uygun.

Link to comment
Share on other sites

Bende yaptım hepsiburada.com'dan alışveriş ama böyle birşeyle hiç karşılaşmadım aslında sen ordan kredi kartıyla alışveriş yerine nakit havale yollasaydın daha iyi olurdu ben herzaman nakit havale ile alıyorum ve beklediğim zamandan önce kapıma geliyor siparişim.Merak etme bu firma iyi bir firmadır paranı iade edeceklerdir sana.

Link to comment
Share on other sites

bir çok arkadaşım gibi bende hepsiburada.com dan alışveriş yapıyorum. ve başıma hiç böyle birşey gelmedi. ben sence ilk önce bankanı değiştir. Koskoca online bir mağazayı karalamak bu kadar kolay olmasa gerek;) sayın adminler başlığın bu şekilde olması beni rahatsız etti. lütfen el atalım.

Link to comment
Share on other sites

02/01/2008 tarihinde www.hepsiburada.com internet alışveriş sitesinden yaptığım alışverişin ödeme aşamasında kredi kartı bilgilerimi girdim. Sonra saat 20.50 de banka ile iletişim kurulamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz uyarısı aldım. Daha sonra saat 21.48 de yaptığım deneme başarılı oldu ve siparişim 28842147 numarası ile onaylandı. Ancak ilk denemem sırasında siparişim onaylanmamasına rağmen banka kredi kartıma harcama tutarı yansıtılmış. Daha sonra onaylanan siparişim de ayrıca bir harcama olarak gösterilmiş. Bankamın internet şubesinden aldığım kart harcama ayrıntılarını aşağıda veriyorum.

02.01.2008 20.50 HEPSI BURADA.COM İSTANBUL 63,30

02.01.2008 21.48 HEPSI BURADA.COM İSTANBUL 61,16

02.01.2008 21.48 HEPSI BURADA.COM Bonus Kullanımı 2,14-

Toplam tutar : 124.46

Saat 20.50 de gerçekleşen bir harcamam yoktur. Onaylanan siparişim saat 21.48 de gerçekleşmiştir. Ancak bir alışveriş için 2 defa bedel ödemiş durumdayım. Bu durumu alışveriş sitesi ile paylaştım. Onlar iadenin yapıldığı yanıtını verdiler. Oysa ki böyle bir iade gerçekleşmedi. Sizin de başınız ağrımasın diye bu örnek olayı paylaşmak istedim. Satış için ücretin hesabımdan çekilmesi saniye almazken, geri iade işlemi gerçekleşmeyebiliyor ya da günler alabiliyor. Aynı zamanda Türkiye'nin en büyük pazar payına sahip olan internet üzerinden alışveriş sitesi Hepsiburada.com şirketinin duyarsızlığına şahit olun istedim. Bu şirket Doğan Holding bünyesinde. Ne kadar şaşırtıcı değil mi?

internetten kaynaklanan bir hata yaşamışsın çözümü basit bankana faksla durumu bildirip gerçekleşmeyen siparişindeki ödemenin yapılmaması talimatını geçiyorsun 2-3 gün ektrende harcama bile gözükse sonradan verler normale dönüyo saygılarımla

Link to comment
Share on other sites

çift tıklama ile olacak şey değil.

her işlem, son aşamada onay şifresinin bir iki karekteri ile onaylandıktan sonra geçerli oluyor.

sonuçta extre varsa, gelmeyen ürün için; ücreti yanlışlıkla gelse bile kimse kabul etmez..

Link to comment
Share on other sites

Hepsiburadadan neredeyse 3 yıldır alışveriş yaparım. Ürün iadesine kadar birçok geri dönüşüm olmuştur. Ödeme konusunda hepsiburadadan hiçbir zaman sorun yaşamamışımdır. Daha önce şöyle bir durum gerçekleşti; ürünü aldım ve geri iade ettim, ürünün iadesi kabul edildi. Sonra kredi kartı hesabımı kontrol ettim ve ürünün fiyatının her ay benden alındığını gördüm. Olayı inceledim ve alınan paranın tekrar yattığını gördüm. Bu olay her ay düzenli bir şekilde gerçekleşiyordu. Banka yapıkredi diye hatırlıyorum. Soruşturdum ve hepsiburadayı aradım ve onlar her ay ödeme için bankanın onlara talep gönderdiğini onlarında her ay talep iptali yaptığını söyledi. Bankaya döndüğümde banka taksitlendirmeden kaynaklanan bir sorun dedi. Yani anlayacağınız olay tamamen bankayla alakalıydı. Banka bu durumdan belli oranda kar sağlıyor onu biliyorum ama.

Link to comment
Share on other sites

kötü bir deneyim olmuş.. sonuçta sende sana iletilen mesaja göre hareket ediyorsun.. önlem için en akıllıca yöntem sanal kart oluştur limitini kendin belirlediğin için ürün fiyatı kadar limitlendir..böyle hata kimden neyden kaynaklanırsa kaynaklansın en fazla 1 kere alabilirsin başında ağrımaz..

Link to comment
Share on other sites

Ben bu firmadan bir wireless adaptör almıştım.Kulandıktan 1 yıl sonra bozuldu.Kendilerine gönderdim aynı marka ellerine yok diye bir yıl önceki ödeğim parayı iade ettiler.Farklı markaların aynı özellikteki ürünlerinin fiyatları daha ucuzdu yani aynı ürünün farklı markasını gönderselerdi daha karlı çıkarlardı ama öyle yapmadılar bende çok şaşırmışdım....Böyle bir firmanın böyle şey yapmasına kanaat gediremedim doğrusu...Yanlışlık olmuş düzeltirler herhalde...

Senelerdir alış veriş yaparım bu siteden daha bir problem yaşamadım....

Link to comment
Share on other sites

Arkadaşlar daha önce bende sipariş iptal ettim yaklaşık olarak birbuçuk ay sonra hesabıma yansıdı. Hemen yansımıyor bankaların sistemleri birbirniden farklı bazılarında hemen yansıyor bazılarında bir ayı buluyor yansıması. Hemen yansıyan bankaların sistemleri sanal pos dediğimiz sistemden oluyor. Hemen yansımayanlar ise yazışma sonucu oluyor. Buda nereden baksanız bir ayı geçiyor.

Link to comment
Share on other sites

Ürün iptali yaptığınız zaman içeride kalan paranızı çek olarak mı yoksa geri ödeme olarak mı olarak istediğinizi müşteri hizmetleri kısmından onay vermeniz gerekiyor. Eğer herşey kusursuz yapılmış ise ve ona rağmen para iadesinde sorun var ise www.sikayetvar.com sitesi bu konuda en hızlı yanıt ve çözüm alınan sistemdir. Oraya bir gözatın, illa ki aynı problemi yaşayan bir kullanıcı derdini yazmış ve sonuç almıştır.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 ay sonra...

Hiç başını ağrıtma elindeki dökümanların birer fotokopisiyle bulunduğun yerin mülki idare amirliğindeki tüketici hakem heyetine başvur . İlgili kurum sana detaylı açıklamayı veya iadeyi yapsın.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...