Jump to content

CeBIT 07: Yeni Datateknik ürünleri


muhtar

Recommended Posts

CeBIT 07: Yeni Datateknik ürünleri

Datateknik Bilişim Grubu 2007 yılı çalışmalarını ve 2008 hedeflerini, CeBIT Bilişim Eurasia öncesinde düzenlediği toplantı ile açıkladı.

hbr_1738_d.jpg

Datateknik Bilişim Grubu Başkanı İhsan Taşer, CeBIT'te sergilenecek yenilikleri paylaştığı toplantıda yaptığı konuşmada “1989 yılında kurulan ve 1994 yılında Exper markasıyla bilgisayar üretimine başlayan Datateknik A.Ş. bugün bünyesinde 7 şirket barındıran büyük bir bilişim grubu haline geldi, 18 yılda 10 milyon kullanıcıya ulaştık” dedi.

Toplantıda, Exper'den Datateknik Bilişim Grubu'na uzanan yolculuğu anlatan İhsan Taşer “Üç yıllık bir perspektifte bilişimin pazarlama, perakendecilik, yazılım ve kurumsal çözümler alanında ana bölgesel oyuncularından biri olmayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

Datateknik'in bilişim pazarındaki payı %7.6

Grubun 2002'de Hızlı Sistem'e yatırım yaparak dağıtım ve teknoloji perakendeciliği alanına adım attığına işaret eden Taşer; 2006'da Workcube, Medyasoft, Mindsoft ve Interajans'a yatırım yaparak yazılım, web iletişimi ve uzaktan eğitim alanlarına girdiklerini belirtti. Exper markasının, Datateknik Bilişim Grubu'nun temeli olduğunu vurgulayan Taşer, Exper markasıyla masaüstü bilgisayar ve dizüstü bilgisayarların yanı sıra sunucu, iş istasyonu ve ince işlemci alanlarında faaliyet gösterdiklerini söyledi.

Datateknik Bilişim Grubu, toplam büyüklüğü 5,5 milyar dolara ulaşan bilgi ve iletişim pazarında %7,6 pazar payına sahip. Grubun ana şirketi Exper'in 2006 yılı satışları ise 140 bin adede ulaştı. Exper, 2007 yılı sonunda 170 bin adetlik satışa ulaşmayı hedefliyor. Exper, kaliteli iç komponent ve dış kasa sunmanın yanı sıra yaygın bayi ve servis ağı, değişik pazar segmentlerine göre özelleştirilmiş ürünleri ve düşük servise dönüş oranlarıyla müşterilerine farklı bir hizmet anlayışı sunuyor. Tamamen yerli üretim sertifikasına sahip tek marka olan Exper, teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyor.

CeBIT sırasında konsepti: “Benim Exper'im Benim Dünyam”

Toplantıda ayrıca, Exper'in CeBIT Bilişim Eurasia 2007'de lansmanını yapacağı “Benim Exper'im Benim Dünyam” ile konsepti ile ilgili de bilgi verildi. Datateknik Bilişim Grubu Başkanı İhsan Taşer “‘Benim Exper'im Benim Dünyam' ile müşterilerimize kişiye özel bir dijital yaşam sunmayı hedefliyoruz. Bu konsept ile Exper bir PC markası olmaktan öteye geçiyor, artık kişiye özel bir dijital yaşam markası oluyor” dedi.

“Benim Exper'im Benim Dünyam” ile bilgisayar kullanıcıları, kendi ihtiyaçlarına uygun yasal ve telifli web içeriklerine masaüstünden ya da tarayıcıdan hemen ulaşma imkanına kavuşmanın yanı sıra, Exper topluluğu ve internet kullanıcıları ile fikir ve bilgi alışverişinde bulunacağı bir paylaşım ortamı elde edecek. Exper kullanıcıları ayrıca kişisel web sitesi, e-mail, download'lar, oyunlar, özelleştirilmiş içerikler gibi ek servisler alabileceği bir platforma sahip olacak ve benimexperim.com portali ile internet dünyası ile interaktif iletişim kurabilecek.

Datateknik Bilişim Grubu, CeBIT Bilişim Eurasia 2007'de 2. Salon'da yer alan 300 m2'lik standında pazara sundukları kurumsal ve bireysel çözümleri tanıtmanın yanı sıra standta yer alan seminer alanında müşterilere bu çözümlerle ilgili detaylı bilgilendirme yapacak. Standta yeni bir dijital yaşam markası olarak “Benim Exper'im Benim Dünyam”, çözüm ortaklarına yönelik “Total Business Solution (TBS) Programı”, E-iş çözümü Workcube, web konferans, uzaktan eğitim ve mobil sınıf çözümleri, perakendecilik markası Hızlı Sistem ve dağıtım markası E-Sistem ön plana çıkarılacak.

alıntı haberdir

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...