bycrack Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 (edited) Hocam Tv problem yaptığında telefondan kayıt yap usb bellekle servise gönder bakalım video izleyinceye bir şeyi yok diyebileceklermi Edited March 7, 2016 by bycrack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ornx Posted March 9, 2016 Author Share Posted March 9, 2016 Kesinlikle philips almayın(48pfk5500/12) Arkadaşlar Sizlere bugün TV ile maceramı anlatmak istedim. . Sabah 09.25 te akşamdan kumandadan kapatılmış TV yi açmak için kumandadan açma tuşuna bastım tık yok. Bir daha, bir daha bir daha... Açılmadı. Fişten çektim taktım, tekrar tuşladım, tekrar tekrar tuşladım olmadı. Bir beş dakika on dakika fişi çekik halde bıraktım yeniden taktım denedim denedim denedim olmadı. Ey Allah ım dedim nereden aldım bu televizyonu. Saat oldu 10.00.daha önce bu sorunlardan dolayı servise göndermiştim orada ne yaptı ne ettilerse bilmiyorum TV 1 hafta sorunsuz çalıştı. Servisin bana söylediği "biz bir şey yapmadık TV de sorun yok" oldu. Biraz bekleyelim belki kendine gelir dedim mutfağa gittim 37 ekran TV yi açtım haberleri seyrettim. Geldim yine aynı şeyler. Bir ara ses geldi görüntü yok birden içimi bir ümit kapladı :) sevindim. 50 kere fişi çıkartıp çıkartıp takıp kumandadan açtıktan sonra.Sonra görüntüde geldi . tv açıldı aman Allahım! inanabiliyormusunuz bir saat gibi kısa bir sürede açıldı ve biz televizyon seyrediyoruz.tamam biz bu işi başardık bir pazar günü edasıyla tam kanepeye uzanmışken o da ne? tv kapandı hooop bir logo ve davamında dönen renkler sonra android yazısı devamında tv açılışı.tekrar kapandı yemin ederimki bu halde defalarca açılıp açılıp kapandı.biz ailecek hep beraber olanlara bakıp duruyoruz :) .servis tv nin bişeyi yok diyor,tabi onlarda haklı.orada bir sorun çıkmamış,müdahale edecek birşey bulalamamışlar.biz hala tv ye bakıp duruyoruz o açılıp açılıp kapanıyor.teşekkürler philips .gücünü androıdden alan televizyon(!) merhaba..ben bu mesajın aynısını şikayet var.com sitesinede bildirdim.site mesajımı genel merkeze iletmiş.genel merkezle görüştüğümde bana meydana gelen arızaları video ya kaydetmemi istediler bende öyle yaptım.sağolsun servisten yetkili bir arkadaş geldi sorunu yerindede gördü aldı televizyonu ve video görüntülerini götürdü.bakalım ne çıkacak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsrt02 Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 valla biz bir tv aldık görüntü kalitesi süper daha hiç bir tvde bizdeki kaliteyi görmüş degilim. ama menü ve kanal geçişleri çok yavaş. genel olarak memnunuz.. tv 50puk6809/12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.