Anarchosa Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 (edited) Arkadaşlar Teknosadan Bayramd Laptop Aldık,Ancak Aldığımz Günü 2.Günü Ekranda Ölü Pixel Olayınnı Fak Ettik,Ancak Teknosaya Gittiğimizde Hemen Bize Yeni Bir Kapalı Kutu İstenimi Sağlandı,Ancak 1.Ürün Arızalı Gelince Şüphelendim Ev Uzak Olduğu İçin Mağazada Açtık,Ürün Tekrar Arızalı Çıktı,Mağaza Müdür Hiç Dokunmadan Ürünü Tekrar Paket Yapıp Gönderimini Sağladı,Bana Size Tekrar Ürün İsteyeğiz Dediler Şimdi;Gelen Ürün Aynı Şekilde Arızalı Oldu,Yeni Bir Ürün İstenimi Sağlanmak İçin Başvuru Yaptık Mağaza Müdürüne Hemen Çarşamba Geleceğini Dile Getirdi, Şimdi Bu Gelen Üründe Aynı Şekilde Arızalı Olursa Ölü Pixel Çıkarsa Ne Gibi Bir Yol İzlemem Gerekiyor Şikayet Edip Nere Hangi Yolları Kullanmam Gerekiyor? Genelde Müşteri Memnuniyeti Açısından 3.Seferde Arızalı Olursa Bir Üst Modelini Verirler Gibi Bir Duyum Aldım Acaba Size Soruyorum Ne Gibi Bir Yol İzlenmeli Ne Yapmam Gerekiyor? Edited August 2, 2015 by Anarchosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thund3R Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Hatırladığım kadarıyla ya ürünün parasını iade ediyorlar yada üstü bir model veriyorlar. Mağaza size para iadesi yada üst model vermezse tüketici haklarıyla görüşmeniz gerekecek. Ama şikayetvara yazarsanız daha kısada çözülebilir buda teknosanın ne kadar dikkate aldığına bağlı. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anarchosa Posted August 2, 2015 Author Share Posted August 2, 2015 (edited) Bana İadesini Yapabileceklerini Ancak TAKSİT Yapıldığı İçin BANKA Kesinti Yapacığını Söyledi,Bu Konudaki Maduriyet Benim Tarafımamı Yükleniyor? Ancak Mağaza Müdür Çok İlgili Olduğu İçin Bana Şunu Önerdi; Sz Bu Arızalı Lapopu Kullanın Ben İStemesini Yapıyorum Ürün Gelince Birebir 0 değişim Sağlarız Hiç Bir Problem Olmaz; Ürünün 1 Üst Modeli Olabilmesi İçin Teknik Servise Göndermemiz Gerekiyor Dedi. Edited August 2, 2015 by Anarchosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
casper0007 Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 taksit kredı kartı hesabında +- şeklınde olur nakıt aldıysanız hesab numarası ısteyıp paranızı ıade ederler yada urunun yenısını verirler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anarchosa Posted August 2, 2015 Author Share Posted August 2, 2015 (edited) Ürün Konusunda Çarşamba Geleceğini Söylediler; Bu Çarşamba Ürün Gelecek Arızalı Gelirse Üs Modeli İçin Müştei Hizmlerinimi Aramam Gerekiyor? Mağaza Müdürümü Araması Gerekiyor? taksit kredı kartı hesabında +- şeklınde olur nakıt aldıysanız hesab numarası ısteyıp paranızı ıade ederler yada urunun yenısını verirler yani bu demek oluyorki taksit planı bozulduğunu kesinti benim tarafıma yükletilir Edited August 2, 2015 by Anarchosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
casper0007 Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 ürün arızalı gelırse orda deiştirmek zorundalar itiraz edip para talebi yapabılır yada aynı fıyatta eşdeğer bi telefon isteyebılırsın 35 günü aşarsa kullanım ıcın geçici tel vermeliler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter18 Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Bence geri ver böyle saçma şey mi olur, yeni gelecek üründe de bir zaman sonra böyle sorunlar çıkabilir. Hep acaba bozulacak mı diye diken üstünde yaşarsın. Ben olsam paramı alır başka bir yerden bilgisayar alırdım. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thund3R Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Taksitli aldığınızda kesinti yapma gibi bir lüksleri yok. Atıyorm 1000 tl yi 10 taksitte aldınız. Her ay 100 tl çekim yapar aynı gün 100 tl karta para yükler. Ürün gelsin gene arızalı çıkarsa durumu belirtin ya iade yapacaklar yada üst model ki üst model dediği gibi servis veriyor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2016 Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 (edited) -_- Edited August 13, 2015 by 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.