triyak72 Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 05.06-2013 Tarihinde tedarikçim Bursa Reser Bilgisayar firmasından 24"acer G246HLAbd monitör aldım. Müşteriye kuruluma gittiğimde monitör kenarlarında lekeler olduğu farkedildi.Acer servisinden Mustafa (737) bey ile görüşüp ekranda bulunan lekelerin resimlerini çekerek kendisine mail olarak ilettim.Ürün servise çağrıldı.Salı günü kargo gelerek ürünü aldı.Asıl sorun ondan sonra başladı zaten. Ürün bir hafta sonra geri geldi.servis raporunda cihazın çalıştığı,tüm çıkışlarından görüntü alındığı ve KULLANIMDAN KAYNAKLI LEKELERİN olduğu yazıyordu. Sıfır kutusundan çıkmış ürün lekeli çıkıyor,alınan firmaya ve acer servise gerekli bilgi veriliyor,ürünün durumu hakkında fotoğraflar gönderiliyor ve servisin verdiği cevap bu. Servisle tekrar görüşüldü ve ürün servise tekrar gitti.Kutu içersine açıklayıcı bilgi yazıldı.27.06.2013 tarihinde kargo ile ürün elime geçti.Yeni gelen servis fişinde aynı şeyler yazıyor.KULLANIMDAN KAYNAKLI ÇİZİKLER….ürün geldiğinde ekran kenarlarında lekeler olduğu,ürünün kullanılmadığı,lekelerden dolayı müşterinin ürünü kabul etmemesi sebebiyle satışın yapılamadığı defalarca söylenildiği,yazılı olarak gönderildiği halde gelen cevap bu. Hatta ikinci formada müşteri şikayeti kısmına ÜRÜN ÇALIŞMIYOR yazmışlar. En son müşteri hizmetlerinden cihan bey ile görüştüm.Gerekli yerlere şikayetimin aktarılacağını,en geç 2 hafta içinde geri dönüş yapılacağını belirtti.iki hafta sürenin çok olduğunu,7 gün içinde değişim yapmaları gerektiğini belirttim. Bana verilen cevapta “ürünü satmamışsınız,bu yüzden değişim olmaz,7 gün kuralı geçerli değil” oldu.Lekeli ürünü nasıl satmamı bekliyorsunuz? Hile yapıp ürünü sattımmı demeliydim.Neden 2 hafta daha bekleyeyim,sizi şikayet edeceğim dediğimde ise “ Madem şikayet edeceksiniz neden ürünü incelemeye göndereyim cevabı verildi.Acer servisi kadar lakayıt bir firma görmedim. Şimdi ben ne yapayım Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
941523 Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Acer servisi ne yazik ki ülke standartlarının çok altında. Benim de garantisi olan laptopun wlan ünitesi arızalandı, ancak servise gidip te başka arızalarla dönmesi ihtimalinden dolayı tamire gönderemiyorum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.