mucit41 Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Binlerce lira vererek aldığınız telefonunuz bozuldu. Servis "kullanıcı hatası" diye garanti dışında olduğunu söyledi. Sizden yüksek tamir ücreti istedi. Yetkisiz firmalara da yaptırmak istemiyorsunuz. Bu durumda yenisini almaya karar verdiniz. Peki hiç tamir etmeyi düşündünüz mü? Dünyada 1 milyara yakın akıllı telefon kullanıcısı var. Geçtiğimiz yıl dünyada 500 milyon telefon satıldı. Bunların çoğunu akıllı telefonlar oluşturdu. Türkiye'de ise satılan her 3 telefondan 1'i akıllı telefon. Her ne kadar akıllı olsalar da talihsiz olaya maruz kalabiliyorlar. Bu ince ve karmaşık cihazların tamiri zor ve profesyonellik gerektiriyor. Her modelin kendine özgü tamir şekli var. Cihazın garantisi devam ediyorsa sorun yok. Yoksa ciddi bir problemle karşı karşıyasınız. Yetkili servis ücretleri yüksek. Diğer taraftan kötü şartlarda tamir görmesini istemiyorsanız buraya kulak verin. Telefonunuzun bir çok arızasını kendiniz de tamir edebilirsiniz. Uzman kişilerin hazırladığı videolar, tamir için size çözüm yolu sunuyor. Sorunun kaynağını buluyorsunuz. Değiştirilecek parçayı tespit edip, internetten satın alıyorsunuz. Video yardımıyla gerekli tamir işlemlerini gerçekleştiriyorsunuz. Sonuçta cihazınızı çok ucuza kendiniz tamir ediyorsunuz. Her zaman mutlu sonla mı bitiyor diyorsanız hayır. Çünkü cihazların çoğu tamir işlemi sırasında kullanılamaz hale geliyor ve çöpe gidiyor. ABD'de 2007'den bu yana iPhone tamiri için Apple'a 6 milyar dolar ödendi. Dünya genelini düşündüğünüzde inanılmaz bir pazar ortaya çıkıyor. http://www.teknoloji-haberi.com/haber-Bozulan-akilli-telefon-icin-akilli-cozum-9540/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.