strangerone Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 Arkadaşlar, sizlere minik bir exper dizüstü bilgisayar öyküsü anlatayım, kararı sizler verin; Güler misin? Ağlar mısın? 2012 Ocak ayında İ5 işlemcili Exper Karizma dizüstü aldım. İki gün önce şarj sorunu başladı ben de garanti kapsamında olduğundan yapılması gerekeni yaptım ve Ankara'daki exper yetkili servislerini araştırdım. Düşüncem oturduğum yere en yakın olanı seçip dizüstünü götürmekti. Önce koca Ankara'da topu topu 4 yetkili servis olduğunu öğrendim. Ben Batıkent'teydim en yakın servis Sincan'daydı. Olsun dedim ve telefonla Sincan servisi aradım, telefonda dizüstünü servise getirmeden önce 02166458585 nolu telefondan "arıza kaydı" yaptırmam gerektiği söylendi. Belirtilen telefonu aradığımda her zamanki gibi gerekli numaraları tuşladıktan sonra karşıdaki ses 5. sırada olduğumu bekleme sıramın yaklaşık 19 dakika olduğunu söyledi beklemeye başladım. Sonra durum aşağıdaki gibi gelişti; Bekleme sıranız 4 bekleme süresi 15 dakika Bekleme sıranız 3 bekleme süresi 10 dakika (Bu arada 30 dakikadır beklediğimi farkettim) Bekleme sıranız 2 bekleme süreniz 2 dakika Bekleme sıranız 1 bekleme süreniz 2 dakika (Tamam 1 olduk sıra gelir artık dedim 45 dakika olmuş) Bekleme sıranız 1 bekleme süreniz 8 dakika (süre çoğalmaya başladı ne iştir, 1. sıradan önce 0'mı var ne) Bekleme sıranız 1 bekleme süreniz 18 dakika (Burda bittim ben tam 1 saat 15 dakikadır bekliyorum) Telefonu kapattım Bugün dizüstünü özel servise götüreceğim, Exper'e en derin saygılarımı mırıldanarak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uteka Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 Hehehe sen daha çömezsin :) Ben yaklaşık 105 günde servisten zor bela geri alabildim makineyi. Yukarıdaki bekleme sürelerini aynen yaşadım. Yasal süre içinde tamir edemedikleri için sıfır makine aldım. Eve gittim baktım ekran kartını takmamışlar. Sabah servise verdim sonra yine beklemeye devam ettim. Toplamda 105 günde makineyi ancak geri alıp kullanabildim :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strangerone Posted December 18, 2012 Author Share Posted December 18, 2012 Geçmiş olsun desene dizüstünü kaptırmak da var, ucuz kurtulmuşum o zaman. Bugün sırf rahatlamak için iki saatimi ayırıp dizüstünü aldığım mağazanın exper standında bekledim ve bir kaç alıcıya başıma gelenlerden söz ettim. Mağazadan çıktığımda bayağı rahatlamıştım:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BPlC0nNecti0n Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 kardeş exper gibi markaları alırken bence çok dikkat etmek lazım özellikle dizüstülerinde ...en duyulduk markaların en büyük şehirlerde bir servisini zar zor buluyosun çok berbat bişey ....geçmiş olsun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exalted55 Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 Çok ilginç geldi. Samsun adım başı servis kaynıyor exper ve casper servisi. Bozulunca direk oraya bırakıyorsun sonucunu arayıp bildiriyorlar. Bence sizden kaynaklanan sorunlardan olmuştur bu aksaklık! Türkiye'de 2 Türk markasına sahip çıkmak yerine kötülemeniz bence çok utanç verici. Birde hp toshiba dell markalarını isterseniz servise bırakmayı deneyin ben hpde muhatap bulamadım! not: sadece exper ve casper marka 2 adet laptop kullanıcısıyım başka hiç bir bağım yoktur. 2 markadan da bugune kadar hiç bir sıkıntım olmadı. saygılarımla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strangerone Posted December 18, 2012 Author Share Posted December 18, 2012 1.Samsun adım başı exper servis kaynamıyor merkezde 3 exper servisi var. Kaldı ki Ankara ve Samsun'u bu konuda kıyaslamak yanlıştır. 2.Dell ya da Hp muhatabı bulamamak exper müşteri hizmetlerini haklı kılmaz (İki yanlış bir doğru etmez) 3.Sattığı malın arkasında durmayan hiçbir şirketin ister yerli ister yabancı olsun nazarımda değeri yoktur. 4.Müşteri hizmetleri telefonu ( Samsun'da nasıl yürüyor işler bilemem Ankara'da arıza kaydı yaptırmak gerekiyor) 0216 645 85 85 arayıp deneyebilirsiniz. 5.Sözünü ettiğiniz firmayı sahiplenmek yanlışlarını görmemek anlamına gelmez ve bunun utanç duymakla uzaktan yakından bir ilgisi yoktur. (Sağlık bakanlığının süt,peynir yoğurt vs de hile yaptığını açıkladığı firmaların tamamı da bu ülkenin firmalarıdır.) Saygılarımla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.