mavikiz Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Yedirenk Pazarlama İletişimi ajansı tarafından hazırlanan “Reklamcının Kadim Tarihi’nin tanıtımı BSF Akademi’de yapıldı. Yedirenk Ajans Başkanı Kemal Çiftçi, program öncesi yaptığı konuşmada reklamcıların önemli bir fonksiyon icra ettiklerini ifade ederek “ Reklamcıların olmadığı bir dünya çok yavan olurdu” dedi. Çiftçi , sunumunda çeşitli örnekler sunarak reklamcının elinin değmediği etkinliklerin nasıl yanlış anlaşılabildiğini yada muhatapları tarafından anlaşılmadığını anlattı. Daha sonra Yedirenk İletişim Ajansının tanıtımıyla başlayan sunum ajansın kreatif direktörü yönetmeni Muhammed Özmen’in söyleşisiyle devam etti. CİN FİKİRLİ OLMAK GEREKİR Muhammed Özmen ‘Reklamın cin fikirli olmayı gerektirdiğini vurgulayarak Reklamcının Kadim Tarihi kitabının, sadece bir ajans kataloğu değil, aynı zamanda farklı bir reklam kitabı olduğunu, gerek dil ve üslup ve gerekse görsel dil olarak, kitabın Türk reklamcılığına yeni bir soluk getireceği inancını taşıdığını belirtti. Dünya tarihini farklı bir bakışla yenibaştan anlatan kitap, 6 bölümden oluşuyor.. Başlangıçlar Kitabı, dünyanın kuruluşu ve ilk el ilanı ile başlıyor. Kitaba göre, ateşi bulan adam ilk reklamveren, Neandaerthal ilk reklam insanı, Büyük İskender büyük bir reklam ajansı sahibi… CİDDİ BEYİN ÇALIŞMASI ÜRÜNÜ Büyük bir emekle hazırlanan kitap ciddi bir beyin çalışması ürünü. Kitabın üslubu da oldukça mizahi. Tarihi süreçler, savaşlar, zaferler ve büyük bilim adamlarına bambaşka bir yorum. Bir solukta okunan kitap yaratıcı bir beyin ekibinin aylarca süren çalışması sonucu ortaya çıkmış. Yedirenk Pazarlama İletişimi tarafından reklam sektörüne bir ilk olarak sunulan kitap sınırlı sayıda basıldı. Aynı zamanda interaktif CD ortamında da hazırlandı. Yedirenk Pazarlama İletişimi Dikilitaş zambak sokak No: 1 D:6 Beşiktaş - İstanbul Tel: (212) 327 86 06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.