Zaa Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 (edited) vatanbilgisayardan 600 tlye aldığım telefonun değişimi için 778 tl istiyor kvk Nasıl bir yol izlemem gerek arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum. 03/03/2012 tarihinde nokia c6-00 modeli telefonumun şarj almadığını ve bu yüzden haliyle acılmadığını farketttim ve adı kvk teknik servis olan firmaya götürdüm.Firma bugun mesaj attı ve cihaza yetkisiz müdahale olduğunu değişim teklif edilebileceğini söylediler 778.22tl isteniyor benden 600 liraya aldığım telefonun değişimi için nasıl bir teknik servistir bu kvk nasıl bir mantıktır akıl sağlığı yerinde olan bir kişi telefonun garantisi olduğunu bildiği halde götürüp başka birinin müdahalesine izin verdirebilir. Sayın Müşterimiz ; Cihazınızda yetkisiz müdahale tespit edilmiş olup ekonomik onarımı mümkün olmadığından dolayı kutulu değişim teklif edilebililr. İşlemlerine başlayabilmemiz için tarafınızdan ücret karşılığı kutulu değişim onayı beklenmektedir.4441585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak veya [email protected] adresinden onay verebilirsiniz.Onay süreci 3 günü geçen ürünlerde iade süreci başlatılmaktadır. Garanti Durumu Garanti Harici Fatura Bilgisi 778,22 TL Edited March 13, 2012 by Zaa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yawuz58 Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 size telefonun başkası tarafından müdahele edildiğinimi söylüyorlar eğer öyle diyorlarsa sizde öyle yapmadıysanız servise söyleyin siz telefonu nereden aldınız direk kvk servisinemi gittiniz arıza için aldığınız yer neresi ise oraya götürün çok açıklayıcı yazmamışsınız servisle direk muhattap oluyorsanız tel e hirbir şekilde müdahele edilmediğini söyleyin ve değişim yapmazlarsa tüketici hakem heyetine gideceğinizi söyleyin değişim yapmaları lazım yok yapmazlarsa direk bulunduğunuz semtteki tüketici hakem heyetine gidin telefonu faturasını garanti belgesinide götürün durumu anlatın kısaca telefon aldım ürün tamir edilemeyecek durumda değişim için ücret istiyorlar deyin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaa Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 (edited) telefonu vatanbilgisayardan aldım arızaLandığında direk kvkya götürdüm adanada yaşıyorum bugun kvkya gittim cihazın anakartında lekeler bulundugu söyleniyor dedimki ben salakmıyım telefonun garantisi varken başka birine götüreyim yaptırmak için telefonu, sikayetvar.coma sikayet ettiğimi söyledim ve tüketici hakları mahkemesine gideceğimide belirttim cıktım geldim.Önerileri olan arkadaşlar varsa yazabilirler. Edited March 13, 2012 by Zaa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ersinabi Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 konuyu üst merciye taşıyıp müşteri hizmetleri ile birebir amir düzeyince irtibata geçmeye çalış bence, maalesef benimde böyle sıkıntılarım mevcut garanti konusunda, vestel marka buzdolabıma 5kez servis gelmesine ragmen aynı arıza oldugu halde degişim kabul etmiyorlar, tüketici hatası deyip işin içinden çıkıyorlar. ama tavsiyem özelliklede şubelerle degil, müşteri temsilcileriyle irtibatta kal, ve asla nazik olma eline ıslak meşe onunu almış patronunu kovalayan çingene gibi ol yoksa utanmasalar buzdolabımın arızasınu bana ödettirecekler. Sabır ve ısrarcılık çok mühim bu konuda. Allah kolaylık versin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaa Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 amin teşekkürler elimden geldiğince savaşacam artık 600e telefon alıyorum adamlar utanmadan 778 tl para istiyorlar ya kvk nin hangi arızalı telefonu yaptığını anlamıyorum cidden bir yazılım güncellemesini biliyorlar sanırım. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ersinabi Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 müşteri temsilciliğine şubesi şikayet et, yerden yere vur resmen. bir itirafda bulunayım benim garanti belgemi bana vermeyen, çagırdıgımda gelmeyen bir servis hakkında 2defa şikayette bulundum, servisin yetkisi belgesini elinden aldılar. Şube yana döne sana dönüp feryat figan edeceklerdir, düşün yani benimle ilgilenmeyen servisi şikayet ettim, adamları aradım ellerindeki işi bırakıp geldiler, üstelik bu şube ve servislerim toplamda 3 veya4 adetdi sanırım ihtar hakları vardır, bu konuda kesinlikle başlarını şişirmen lazım. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaa Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 iftira atıyorlar telefonu yapmadıkları gibi telefonu açtırdınız diyolar şaka gibi ya Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.