NoobAccountant Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 İbretlik Paylaşımdır (İyi okuyun) Az önce,çok çok az önce TTNET Müşteri Temsilciliğini aradım.Uzun tuşlamalardan sonra beynimi tırmalayan bir hatun kişinin karşına atılıverdim.İsmi Tuğba Nasılyardımcıolabilirim...Neyse başladık hoş sohbetimize. Legion : Alo Ben Murat S.... G..... , dünde aramıştım santralınızda güncelleme çalışmaları olduğu için yardımcı olunamamıştı bugğn aramam söylenmişti.Yardımcı olabilir misiniz?Tuğba : Tabi yardımcı olurum.İsminizi öğrenebilir miyim? L: ?!?!?!?!??!! Murat S..... G.... (Dakka 1 gol 1 !!!) T: İnternet hizmet numaranızı ya da internet hizmetinizin bağlı olduğu telefon numarasını alan kodu ile alabilir miyim? L: 0232 falan filan.. T: Hat kimin üstüne kayıtlı ismini öğrenebilir miyim? L: (Annemin ismi verildi burda...) T: Murat bey ben sizin bilgilerinize ulaştığımda NetLimitsiz paket kullandığınızı görüyorum ve adil kullanım koşullarına göre 15GB indirme sınırını aştığınızda hızını 512kbps'ye indirilir.Ay başında yeniden 8mbps ye kadar çıkar.Sorununuz bunun ile alakalıdır. L: [ (İçimden) Çattık... ] Bakınız ben sizi aramadan az önce 3 farklı yerden hız testi yaptım ve 6mbps civarı download 70kbps upload hızı aldım ve daha önce hızım 512kbps ye düştüğünde de hız testlerinde düşmüş şekilde sonuçlarıda aldım.Sorun bunun ile alakalı değil ve sadece bendede düşmüş değil.Diğer limitsiz tarifelerdede bu hat üzerinde düşüş mevcut. T: Ben sizi bu sorun ile ilgili bi süre hatta bekletebilir miyim? L: Tabi Bekliyorum !!!! (3DK BEKLEDİM !) T: Murat bey sorununuz söylediğim gibi limit aşımından kaynaklıdır.Ve bu yüzden ben arıza kaydı açamam.Şuan hızınız 512 kbps dir.Ay başında hızlanacaktır. L: Peki madem hızım 512,neden ben bu sabah 500Kbps civarı ile download yapabildim bunu açıklarmısınız? T: Murat bey sorununuz söylediğim gibi limit aşımından kaynaklıdır.Ve bu yüzden ben arıza kaydı açamam.Şuan hızınız 512 kbps dir.Ay başında hızlanacaktır. L: Keşke resim ile size gösterebileceğim bi mail adresiniz olsada inceledikten sonra aynı cevabı bi kez daha verseniz.Ben anlatamadım derdimi size.. T: TTNET Müşteri temsilciliğini aradığınız için teşekkür ederiz MU... L: Telefonu kapadım yüzüne... ZAAAAAAAAAAAAAA Belirtmek istediklerim şunlar; 1-Bayan temsilciler mort olmaya adydır ve bi cacıktan anlamamaktadır. 2-TTNET bu net limitsiz işini hala çözemedi. 3-Hala hız testlerinde 6mbps sonuç alıyorum. 4-Şuan torrent çekiyorum ve 600kbps'ye çıktım.Sabah PES 2011 indirdim ortalama 560kbps ile çektim.. Söz yüce milletimindir... Link to comment Share on other sites More sharing options...
harun001 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Çok haklısın bu konu benimde başımdan geçnişti yapacak birşey yok... malesef Link to comment Share on other sites More sharing options...
KemalALKIN Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 bendede geçen yıl ilk 3 ay 12 ye kadar dayandı sonra 4 ler bi kaç ay sonra 6 sonra 6.5 şimdi taşındım arızayı aradığımda beni ilk o aradı idi telefon hattına ç.ekmemiş o merkezdeki kadın geri ertesi gün babam zar zor izin alığp işten gitti kağıdı orada bekletmiş yan masaya vermemiş oradaki şahıs sonra baktım 256 kbit sonra hız 4 küsür sonra ilk arayan arızayı aradığımda (arıza beni aradıktan sonra ttnet aradı (ertesi gün) söledim 444 ü ara dedi inek ) arıza dedi 4 e çekecem dedim geri arttır ertesi gün sert konuştum arttırdı 5mbitin biraz üstü oluyor sonra geri 5 mbit işte böle bir şey artması dileğiyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
mindloop Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Ah ben hergün ne çekiyorum bir bilsen kardeş Müşterilerimin genelde buna benzer sıkıntıları oluyor. Bende noyu çevirip bekliyorum ve birisi cvp veriyor Hep aynı prosedür biliyorum.Neyse adımı söylüyorum o sormadan Peki diyor ve onun sormasını beklemeden adaptörü çıkardım bekledim splitersız direk hattı taktım ve bütün olasılıkları denedim Ve ekliyorum Ben bilgisayarcıyım işte buna kıl oluyorlar ve ses tonları değişiyor ve arıza kaydını alıyorlar. Arkadaşımın biri ise seninkine benzer hız düşüşü yaşamış ve 512 düşmüş Müşteri hizmetlerini aramış.Hız konusunda aynı şeyler söylenmiş. 15 GB kotasını aştıgınız için hız 512 düşmüş. Arkadaşın yanıtı şöyle olmuş Benim diger aylardaki download miktarım 250-300 GB ve şimdi de ay sonu gelmedi 200 küsür GB daha Önce neredeydiniz? diye sorunca ttnet yetkilisi cevap verememiş Teknik konuda pek bir şey bildikleri yok ve bana sorarsanız yetersiz kişiler Seçilen kişiler ses tonu iyi ve diksiyonu düzgün insanlar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoobAccountant Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 Yahu hızım 512'ye düşse gam yemicem.Daha demin torrent çektim 600 ile yahu Link to comment Share on other sites More sharing options...
XeLLoS Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Aynı sorun bende de var çözemedim. Smile ADSL kullanıyorum, indirme yapıyorum çok rahat 600 700lerle ama internetim çok yavaş. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OzgrGvnc Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Arkadaşlar sanırım TTnet sadece belirli protokolleri yavaşlatabiliyor. Ellerindeki teknoloji bukadarına yetiyor olsa gerek. Bende 60 GB kadar download yaptım ve 800 k ile torrent indirebiliyorum. Pop3 mail ile gelen dosyalar 20k ile anca iniyor web olayıda aşırı yavaş. Muhtemelen kullandığımız protokollere müdahale edebiliyorlardır. Başka birşey gelmiyor aklıma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpx Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Aynı Sorun Bende De var Ama TTnet Ne yazıkkı Çözemedi ..Bunların İNterneti yerin dibine batsin sozleşme bitsin gececem süper online. Link to comment Share on other sites More sharing options...
umudooooo Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 benim kota 238gb hızımda da düşüş yok Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuRak2677 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 way be Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-ronaldo Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 bende yaklaşık 2 saat önce aradım.. 2 mb lik tarifemde gün içinde bağlantımda sürekli kopmalar olduğunu belirttim ilk olarak topu telekoma attı sonra arıza kaydı alıyorum dedi telleri kapadıktan sonra modem ayarlarına girdim hızı 1 MB a düşürmüşler bana sormadan.. sürpriz oldu gerçekten de : ) memnun olmamakla beraber Smile Adsl kullanıyorum : ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyph3r Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Legion bence çok şanlısın böyle bir müşteri temsilcisine rastladığın için. Hiç olmazssa bilgileri istemiş senden. İşte benim hikayem. Öncelikle numarayı aradım ve 4-5 defa arka arkaya 0 tuşuna bastım ve hanım kızımız çıktı hatta. (Bir telekom bayisinin tüyosudur, önceden o tuş senin bu tuş benim dolanırdım bi canlı sesi duymak için) Bayan ttnet: İyi günler ben bilmem ne (unuttum adını) T: iyi günler teknik bir konuda yardım almak istiyorum Bayan ttnet: tabi nasıl yardımcı olabilirim T: modemin fişini çıkarıp taktıktan sonra tekrar bağlanmakta sorun yaşıyorum. Adsl lambası belirli aralıklarla yanıp sönüyor ancak bir türlü bağlantı sağlayamıyor. tekrar bağlanması 4-5 saati buluyor. Bayan ttnet: Anladım beyefendi, adınızı alabilirmiyim T: Tuğrul ... Bayan ttnet: Bi sn........ Tuğrul Bey şuan teknik bir arızadan dolayı bilgilerinize ulaşamıyorum.Eğer ilerki saatlerde tekrar aramayı denerseniz bu konuda size yardımcı olmaya çalışacaz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. T: Peki öyle olsun T (içimden geçen) : Sen burda olsan sana anlayışı öyle bir gösterirdimki hayatın boyunca unutamazssın. Senide, seni orada işe alanıda, sizin gibi şirketinde taa...... Dünyanın en iyi teknolojisi sizde olsa yine bilgilerime ulaşamazssın geri zekalı. Çünkü hat sahibi ben değilim ve ttnet ve telekomun hiç bir hizmetinde adım geçmiyor. Bayan ttnet: iyi gü... (gerisini duymadım yüzüne kapattım) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bırak Gitsin... Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Legion bence çok şanlısın böyle bir müşteri temsilcisine rastladığın için. Hiç olmazssa bilgileri istemiş senden. İşte benim hikayem. Öncelikle numarayı aradım ve 4-5 defa arka arkaya 0 tuşuna bastım ve hanım kızımız çıktı hatta. (Bir telekom bayisinin tüyosudur, önceden o tuş senin bu tuş benim dolanırdım bi canlı sesi duymak için) Bayan ttnet: İyi günler ben bilmem ne (unuttum adını) T: iyi günler teknik bir konuda yardım almak istiyorum Bayan ttnet: tabi nasıl yardımcı olabilirim T: modemin fişini çıkarıp taktıktan sonra tekrar bağlanmakta sorun yaşıyorum. Adsl lambası belirli aralıklarla yanıp sönüyor ancak bir türlü bağlantı sağlayamıyor. tekrar bağlanması 4-5 saati buluyor. Bayan ttnet: Anladım beyefendi, adınızı alabilirmiyim T: Tuğrul ... Bayan ttnet: Bi sn........ Tuğrul Bey şuan teknik bir arızadan dolayı bilgilerinize ulaşamıyorum.Eğer ilerki saatlerde tekrar aramayı denerseniz bu konuda size yardımcı olmaya çalışacaz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. T: Peki öyle olsun T (içimden geçen) : Sen burda olsan sana anlayışı öyle bir gösterirdimki hayatın boyunca unutamazssın. Senide, seni orada işe alanıda, sizin gibi şirketinde taa...... Dünyanın en iyi teknolojisi sizde olsa yine bilgilerime ulaşamazssın geri zekalı. Çünkü hat sahibi ben değilim ve ttnet ve telekomun hiç bir hizmetinde adım geçmiyor. Bayan ttnet: iyi gü... (gerisini duymadım yüzüne kapattım) Benim başımada tarife değiştirme olayında başıma geldi tarife değiştirmek istiyordum nerdeyse bunun için bir gün bekledim neymiş teknik arızadan dolayı bilgilerinize ulaşamıyorlarmış hay ben sizin teknik bilginizede geri kalanınızada......................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba3232 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Herzaman aynı hikaye Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoobAccountant Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 Tugrul dün mü aradın sen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorder Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 8 mbps ye kadar hızını alıp torren kullanıosanız şanslısınız ben internete vodafone nun 8 tl lik internet paketi üzerinden 512 k ile bağlanıyorum sözde 1 gb a kadar 8 mbps çekcem 3g miş gerçi hak vermek lazm o fiyata sınırsız net kullanıorm kota 4-5 gp olyo ama nese o da idare eder pek indirme ihtiyacım olrsa arkadaş int kafeci var orda indiriorm 15 gb kota meselesi de hakkatten şanslı bi arkadaşım var ttnetin ana serverına 1 km mesafesi yok hızını 8 mbps ye kadar olması gerekirken 13 mbps ye kadar çıktığı olyo düştüğü olmuo ballı herif zaten şans hep ondan yana ttnetin müşteri temsilcileri de teknik eğtimden geçmiyor standart prosedür masalarına asılı kağıtta yazıo gerek duyarlarsa die onun dışında gerekli olan yerlere direk yönlendirmelerini istiyorum (olayı çözdüm ) teknk servise gittiğim zamn ttnet le alakalı bi sorun varsa ordan tam yetkili bi teknk servis elemanına bağlatıorm telefonu bizzat durumu anlatıorm sadece ordan gerekirse portları değiştirmesi sadece alt katta bi kablonun yerini değiştirio iki dk zahmet et diorm. şu anlık pek sorunum olmadı. müşteri temsilcisi ile de pek bi muhabbetim olmasada olduğunda sadece arıza kaydı yaptırıorm yapmazsa yapana kadar ısrar etmekte fayda var. nede olsa müşteri memnuniyeti bişey yapamam deseler de ısrar edin yada daha yetkili birine bağlanmak istiyorum die ısrar edin eli kolu bağlı yapcaklar. Favor superonline fakat burası da sitelerden uzak bi yerleşim yeri eli mahkum vodafone Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorder Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 bu arada şimdi farkettim TNCTR nin saati geri kalmış Link to comment Share on other sites More sharing options...
xfailedkomplex Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 bu müşteri temsilcilerinden kurtulmak için İlinizdeki beyaz masa yetkilisinin telefon numarasını Öğrenmeye çalışın En azından işi bilenlerle konuşmuş olursunuz. hemde direk teknisyenle irtibata geçersiniz. eskiden İstanbul esenlerin numarasını biliyordum şimdi bayrampaşaya taşındılar numaralar ve adamlar değişti benimde işim kalmadı Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorder Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 bu müşteri temsilcilerinden kurtulmak için İlinizdeki beyaz masa yetkilisinin telefon numarasını Öğrenmeye çalışın En azından işi bilenlerle konuşmuş olursunuz. hemde direk teknisyenle irtibata geçersiniz. eskiden İstanbul esenlerin numarasını biliyordum şimdi bayrampaşaya taşındılar numaralar ve adamlar değişti benimde işim kalmadı Geçenlerde Bayrampaşanın Telefonunu Bi Yere Kaydetmiştim Ama kağıdı Bulamıorum Bi Bulsam Paylaşcam herkes kurtulsun Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpcan Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 arkadaslar birgün modemin internet ışığı kırmızı yanmaya basladı 4-5 saat internete erişemedim yeşil yanmaya başladığındada nette acaip bi yavaşlılık sezdim hız testi yaptım 512 kb dan bile az dı hızı upload ise 13 kb dı çok zor günlerdi neyseki ay sonuna az kalmıstı yani diycem adamlar hızı kesebiliyor arkadaslar Link to comment Share on other sites More sharing options...
carysma1 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Benide kendileri aradı eski müşterilerimiz için kampanyamız var dediler amaçları tabiki taahhüdü uzatmak kampanyada şu şekilde 7 ay boyunca yanlış hatırlamıyorsam 23 TL ödeyip daha sonra 54 TL ye çıkacakmış ödeyeceğim miktar. Hızım 8mbit e sabitlenecek güvenlik hizmetinden ücretsiz faydalanacakmışım başka bişey varmıydı hatırlamıyorum ben 23 TL olayını duyunca kabul ettim zaten 50 gb downloadda yapsam hızım 8mbitten aşşağı düşmüyordu yanlız kafam şu 7 ay sonunda ödenecek miktarın 54 TL ye yükselmesi sordum tabi kıza bana 7 ay boyunca 23 TL ödeyeceğimi söyledi iyi de dedim ben 49 TL ödüyorum normalde acaba genel bir zammı söz konusu evet dedi demekki ben bahsini açmasam kızın olaydan haberi yok yada beni kekledi bunlar Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoobAccountant Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 bu arada şimdi farkettim TNCTR nin saati geri kalmış Profil ayarından saat dilimini seçtin mi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahmetbayram5 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 benim de netlimitsiz ama 6 mbit hız veriyorlar.indirme yaparken 650 mb'yi görüyorum ama internetim çok yavaş.sayfalar çok geç açılıyor.kendi kendini yeniliyor,çöküyor falan filan.defalarca farklı format cdleri ile format attım gene düzelmedi.sorun ttnet'ten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erdem_fb_54 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Benim başımada çok olay geldi.Yazın çalşırken 5 gün üst üste aradım hep aynı isim çıktı Arzu ama farklı insanlar ve 5 günde hep teknik çalışma vardı :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cryptical Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Her seferinde karşıdaki kişiye sorununu halledemedikleri zaman çözüm olarak arıza kaydı'na başvuruyorlar hemen arıza kaydı bırakıyorlar geçtiğimiz ocak ayının ortalarında taşındık taşındığımız yere nakil ettirdik interneti kapattıramıyoruz çünkü 150 - 200 lira kapattırma ücreti alıyorlar mecburen nakil ettirdik ettirmesine ama 20 gün interneti kullanamadım modemin ön panelinde bulunan adsl ışığı gidiyor telefonun 3'lü prizine bağlı olan kabloyu çıkarıp taktığım zaman düzeliyor yani orayla alakalı birşey var ttnet'i aradım çözüm olarak arıza kaydı ihbarı verdiler eve 2 şahıs geldi bu oldu (1. gelişleri) ve her gelişlerinde şansdan mıdır desem bilmiyorum geldikleri an modemin ışığı geliyor baktı baktı anlamıyor neden mi çünkü adamın işi dış bina telefon hattı adam ne anlasın benim modemim'den neyse çalışıyor modemin dediler gittiler neyse 3 - 4 günün ardından baktım yine gidiyor bu sefer bir telefon daha yine arıza kaydı bıraktılar ttnet'den yine 2 kişi geldiler zaten bulunduğum yer ilçe olduğu için hep aynı kişiler geliyor arıza kaydına yine internet bağlı gözüküyor yine gittiler aradan 1 hafta felan geçti tekrar'dan ttnet'i aradım yine arıza kaydı için geldi yine 2 kişi öğle vaktiydi geldiler int gene gitti dedim gidip geliyor çünkü ordan bakmışlar yaklaşık 5 dakika önce gitmiş dediler nerden biliyorsunuz falan ordan takip ediyoruz herneyse adam baktı internet var ben her gün bu eve gelmek zorundamıyım ben dedim ttnet'den size yönlendiriyorlar ısrarla benim yapabileceğim birşey yok dedim bağırmalar hakaretler afedersin bir ana avrat sövmediği kaldı neyse ben o gün bugün birdaha aramadım ttnet'i gittim telefon prizi bina içi telefon hattı ethernet kablosu spriter yani bir modemi almadığım kalmıştı modemin sağlam olduğunu biliyordum çünkü neyse elektrikçiyi çağırdım geldi taktı sorun düzeldi gibi gözüküyordu aradan 2-3 gün geçince bu sefer aynı olayı birdaha yaşadım ama ttnet'i aramamakta ısrarlıydım prize 2 3 vurdum o sinirle düzelmedi 1 2 hafta geçti ha gidicek korkusuyla interneti açardım ama sorun kalkmıştı ortadan modemin arkasında bulunan açma kapama tuşu bozulmuş geçen ay değiştirdim modem açılmıyordu gittim 30 liralık tp-link'in modemini buldum kipa'dan fiyatıda ucuzdu aldım taktım kurdum bütün ışıkları yanıyordu bu sefer internete girmiyordu meğersem modemin ayarlarından sonuna @ttnet koymakmış sadece bu oysaki ben sadece kayıtlı olan kullanıcı adını yazıyordum neyse aradım ttnet'i sorun bu modemi değiştirdim internete girmiyor karşıdaki kişi modemin sitesine girmemi ordan ayarları kontrol etmemi istedi söylediklerinin hepsi doğruydu @ttnet yapmadığım hariç arıza kaydı demez mi ben dedim yok dedim arıza kaydı falan istemiyorum gelmesinler dedim nedenini sordu eve geliyorlar bağırıyorlar ve hakaret ediyorlar vs dedim ne zaman oldu bu olay diye sordu çok oluyor 5 6 ay kadar oluyor dedim o yüzden istemiyorum şikayet dilekçesi bırakmazmı bu seferde oysaki ben şikayet'te etmek istemiyorum sadece sorunumun çözülmesini istiyorum hem şikayet dilekçesi hemde arıza kaydı bıraktı ne zaman gelinsin arıza kaydı için dedi saat akşam üstü 6-7 gibi olsun dedim ertesi gün aradım tekrardan bu sefer çıkan kişi kadındı dedim böyle böyle sorunum var hepsini anlattım arıza kaydı bırakmışlar dün geri çekmek istiyorum tamam devre dışı bırakıyorum arıza kaydı ihbarınızı dedi ve sorunumun cevabınıda sonuna @ttnet koymamı söyledi kendisine teşekkür ederek kapattım yani kardeş ben burda senin o görüştüğün kişiyi eleştirmek için demiyorum ama ttnet'i kolay kolay arama hemen arıza kaydı bırakıyorlar gelen kişiler şehirlerde kimler geliyor bilmem ama ilçelerde dış bina telefon hattın'dan anlıyor adamlar adamların işi modem'le değil internetin bozuk olduğu durumlarda bile olsun arıza kaydı bırakma istemiyorum diyin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.