Jump to content

Messenger Hataları Ve çözümleri


Recommended Posts

81000314 - 81000377 ve 81000378 gibi sorunların tam çözümü.Msne giremiyormusunuz işte size hata kodları ve çözümleri..

81000365, 8100035b,80072EFD

MSN Messenger'da oturum açamazsanız, MSN Messenger'daki bağlantı ayarları Microsoft® Passport veya Microsoft® Messenger Hizmeti'ne bağlanmanızı önlüyor olabilir. MSN Messenger Bağlantısı Sorun Gidericisi çoğu kez sorunları bulabilir ve düzeltebilir. MSN Messenger bir bağlantı sorunuyla karşılaşırsa, Bağlantı Sorun Gidericisi otomatik olarak başlatılır. Bağlantı Sorun Gidericisi'ni kullanmamayı seçerseniz veya Sorun Giderici bağlantı sorununuzu çözmezse, aşağıdakileri deneyin:

1. Araçlar menüsünü tıklatın ve sonra Seçenekler'i tıklatın.

2. Soldaki bölmede, Bağlantı'yı tıklatın.

3. Bağlantı Ayarları altında, Bağlantıyı Sına'yı tıklatın.

Bağlantı Sorun Gidericisi'nin sisteminizi incelemesine izin verirseniz, Sorun Giderici bağlantı sorunlarını sınar ve sorunları düzeltmek için uygulayabileceğiniz adımları raporlar.

4. İsteğe Bağlı: Gelişmiş sorun giderme gerçekleştir

Özel bağlantı türünüze ilişkin sorunları gidermek için, Gelişmiş Ayarlar'ı tıklatın. Gelişmiş Bağlantı Seçenekleri iletişim kutusunda, belirli bağlantı türünüze ilişkin ayarların doğru olduğunu denetleyin. Bağlantınızı sınamak için, Sına düğmesini tıklatın. Tamam'ı tıklatın ve sonra Tamam'ı tıklatın.

5. Tamam'ı tıklatın.

Bu ayarları seçtiğinizde, mümkünse MSN Messenger Microsoft® Internet Explorer bağlantı ayarlarını kullanır.

6. Yeniden MSN Messenger'da oturum açmayı deneyin.

81000370

MSN Messenger'da oturum açmaya çalıştığınızda, aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz:

* Microsoft® Messenger Service'da oturum açmanızı sağlayamıyoruz.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakileri deneyin:

1. Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini (saatin yanında) tıklatın ve sonra Çıkış'ı tıklatın.

2. Internet seçeneklerinizde aşağıdaki değişiklikleri yapın:

*1. Microsoft Windows Başlat düğmesini tıklatın, Ayarlar'ın üzerine gelin ve sonra Denetim Masası'nı tıklatın.

*2. Ağ ve Internet Bağlantıları'nı tıklatın.

*3. Internet bağlantınızı kurun ya da değiştirin'i tıklatın.

*4. İçerik sekmesini tıklatın.

*5. Sertifikalar'ın altında, SSL Durumunu Sil'i tıklatın.

*6. Bir doğrulama aldığınızda, Tamam'ı tıklatın.

*7. Gelişmiş sekmesini tıklatın ve sonra aşağıda Güvenlik'e gidin.

*8. Sunucu sertifikalarının geçerliliğini denetle (yeniden başlatma gerektirir)'in seçili olmadığından ve SSL 2.0 kullan ve SSL 3.0 kullan'ın seçili olduğundan emin olun.

3. Bilgisayarınızda Microsoft® Microsoft® Windows® XP çalıştırılıyorsa, DNS çözümleyici önbelleğini temizleyin.

*1. Görev çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Çalıştır'ı tıklatın.

*2. Kutuya cmd yazın ve Tamam'ı tıklatın.

*3. Komut istemine, ipconfig /flushdns yazın ve ENTER'a basın.

4. Yeniden MSN Messenger'da oturum açmayı deneyin.

81000301 veya 81000306

MSN Messenger'da oturum açmaya çalıştığınızda, aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz:

* Hizmetten veya Internet bağlantınızdan kaynaklanan bir sorun nedeniyle şu anda Messenger oturumunuzu açamıyoruz. Lütfen Internet'e bağlı olduğunuzdan emin olun.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakini deneyin:

1. Internet'e bağlı olduğunuzdan emin olun.

2.Msn Messenger# 'ın en son sürümünün yüklü olduğundan emin olun.

3.İşletim sisteminiz için kullanılabilir olan en son güncelleştirmeleri yüklediğinizden emin olun. Microsoft® Windows® işletim sistemleri için,Microsoft® Windows® Update web sitesine gidin.

4. Güvenlik duvarı kullanıyorsanız, MSN Messenger'a güvenlik duvarı üzerinden tam erişim izni verildiğinden emin olun. Daha fazla bilgi için güvenlik duvarı belgelerine bakın.

5. MSN Messenger için Gelişmiş Bağlantı ayarlarını doğrulayın.

Notlar

* Bilgisayarınız bir kurumsal ağın parçasıysa, ağın MSN Messenger hizmetine erişmeye izin verdiğini doğrulamak için ağ yöneticinize başvurun.

* Çevirmeli bağlantı kullanıyorsanız, bağlantı zaman aşımına uğruyor olabilir. Daha sonra yeniden bağlanmayı deneyin.

81000362

MSN Messenger'da oturum açmaya çalıştığınızda, aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz:

Bilinmeyen bir Hatayla karşılaşıldı.

-veya-

Internet Explorer çevrimdışı çalışmak için ayarlandığından, MSN Messenger'da oturum açmanızı sağlayamadık.

Lütfen tarayıcınızın Dosya menüsünde bu ayarı değiştirin ve oturum açmayı yeniden deneyin.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakileri deneyin:

Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini (saatin yanında) tıklatın ve sonra Çıkış'ı tıklatın.

Microsoft® Internet Explorer'ı başlatın.

Dosya menüsünde, Çevrimdışı Çalış'ın işaretlenmiş olmadığından emin olun.

İşaretlenmişse, kapatmak için Çevrimdışı Çalış'ı tıklatın.

MSN Messenger'da oturum açmayı yeniden deneyin.

81000314

1>>>>Bu hata genellikle, Msn SErvislerinde Problemler OLduğu için Meydana Gelir..Buradan Kontrol Et Eğer problemler varsa bekle onlar Bitinceye Kadar Bekle Bilgisayarda Bir Değişiklikler Yapmana Gerek Yok...

2>>>>Msn Servisi Bir DLL ye İhtiyaç Duyduğu için Sizi Kaydedemez..Onun iiçin Buraya Tıklayarak Bu dosyayı indir İndirdikten Sonra O dosyay 2 Kere Tıklaman Yeterli O direk Kaydeder.

Eğer Bundan Sonrada Olmassa Şunu Dene;

Başatta Gir oradan Çalıştıra Tıkla Ve şunu yaz regsvr32 softpub.dll Sonra Entera Bunları yaptıktan sonra Mutlaka Olacaktır..

80072ee6

Başlata gir oradan çalıştıra ve çalıştıra şu komutu yaz regsvr32 MSXML3.dll ve entera bas ekrana gelen msja tamam de.artık msn'iniz açabilirsiniz.

81000303

Passport.com ve Hotmail.com a baglandiktan sonra MSN e baglanmayi dene eğer MSN otomatik aciliyorsa...Bunu engelleyip Sign-In diyerek manual olarak baglanmayı deneyin

800b001

Hizmet geçici olarak kullanilamadigindan .NET

Messenger Service oturumu açilamadi. Lütfen daha

sonra yeniden deneyin.

80072ee7

Hizmet geçici olarak kullanilamadigindan .NET

Messenger Service oturumu açilamadi. Lütfen daha

sonra yeniden deneyin.

80070190

Hizmet geçici olarak kullanilamadigindan .NET

Messenger Service oturumu açilamadi. Lütfen daha

sonra yeniden deneyin.

80072f0d

MSN Messenger'iniza baglanilirken sorun olustu. Bu

sorun hakkinda yardim için Sorun Gider'i tiklatin.

80048820

monitörünüzün sağ alt köşesine bakın orda saat vardır ... SAAT VE TARİH AYARLARIMIZI KONTROL EDİORUZ eğer doğru olduğundan Eminsek ikinci adım...Şöyleki

başlat>çalıştır> regsvr32 softpub.dll

girip enterlıyoruz işlem tamam..

not: alıntı
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...