exi23 Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Teknik servis ve garanti konularından anlayan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. Birkaç gün önce bir konu açmıştım ekranda çözemediğim sorun diye. Sorun monitörden çıktı. Neyse sadede geleyim şimdi monitörü ben hataydan aldım. Bilgisayarı aldığım yer garanti belgesine tarih atmadı bir arıza olursa tarih atar göndeririz dedi. Şu an arıza var ve ben zaman kaybetmek istemiyorum.(Zira crt monitör kullanalı birgün bile olmadı gözlerim ağırıyor.) Garanti belgesi bende, ben hatay dışındayım. Garanti belgesi boş olarak monitörü servise göndersem direk kabul ederler mi yoksa illa aldığım firma kaşe ve imzası olmalı mı ? Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 1, 2010 Author Share Posted March 1, 2010 Yok mu bana yardımcı olabilecek arkadaşım? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoobAccountant Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Garanti belgesinde aldığın firmanın kaşesi imza ve tarih olmak zorunda.Adam istersen garantiye almayabilir.Yasa böyle çünkü.Onun dışında monitörün samsung ise bulunduğun yerde vardır sanırım samsung teknik servisi.Büro şeklinde açıyolar.Samsung sitesinde teknik servislerin adresleri ve telefon bilgileri bulunur.Yani illaa aldığın yere ******ürme zorunluluğun yok.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johndeway-fx Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 2005 yılında samsung 793df crt aldıydım, ekranda sarımsı beyaz çizgilenmeler oluyordu arasıra, ve ekran geometrisi bozuktu.. yolladık servise istanbula o kadar yol, 1 ay sonra aynen geldi, bidaha yolladık 1 ay sonra yine aynı geldi, tlfn açtım, geometrisi bozukdedim bu serinin siz nasıl iş yapıyorsunuz diye, bu görüntü boyle dedi, garantiye girmez dedi.. ben de dedimki goruntuyu düzgün vermesi gereken alet nasıl böyle olur da garanti kapsamına girmez dedim. 3. sünde monitoru aldıgım yere goturdum alın gozunuze sokun dedim 3 ay oldu. sonra gittim philips aldım. meğer samsungun türkiyede teknik servisi yokmus. siemens bakıyormus. o gun bugundur samsung mu... tövbe.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
akMurat Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Belge falan gerekmez, servisi arayıp seri numrasını verip arıza kaydı açtırın, kargo gelip alır. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 1, 2010 Author Share Posted March 1, 2010 Belge falan gerekmez, servisi arayıp seri numrasını verip arıza kaydı açtırın, kargo gelip alır. akMurat eğer böyleyse çok güzel olur. Peki garanti kapsamında mı yapılacak o halde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
33plc61 Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 ewwet aynı sorun benim mntrde de war. bi çözüm bulur, burda yazarsan sevinirim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 1, 2010 Author Share Posted March 1, 2010 ewwet aynı sorun benim mntrde de war. bi çözüm bulur, burda yazarsan sevinirim. Kendim uğraştım ama birşey yapamadım çünkü monitörde arıza başka monitörde denedim sorun yok. Tek yol teknik servis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seskontrol Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 akMurat eğer böyleyse çok güzel olur. Peki garanti kapsamında mı yapılacak o halde. garanti bitmedi ise ve siz kapağı açmadı iseniz garanti kapsamındadır büyük firmalar garanti belgesi ile değil artık seri numarası ile çalışır Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 1, 2010 Author Share Posted March 1, 2010 garanti bitmedi ise ve siz kapağı açmadı iseniz garanti kapsamındadır büyük firmalar garanti belgesi ile değil artık seri numarası ile çalışır Garanti bitmedi ve kapağı da açmadım ama onlar garantinin bitip bitmediğini nasıl anlayacaklar seri numarasına göre. Yarın arayacağım bakalım aradım demin çağrı merkezini mesai saatleri içinde çalışıyormuş. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmakoo Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Benimde samsung sync master 932 nw ekran vardı .Görüntü arada bir gidiyor ekran kararıyordu. Bil amca yapıyor dur dedim ben buna bakarken komple gitdi ekran neyse bakdım mnt.de arıza bulunduğum yerede bölge teknik servisi bakıyormuş tlf. etdim gönderin dediler garanti vardı. ödemeli gönderdim iki hafta içinde geri geldi evrakların fotokopisinide göndermişdim , onlar mı istemişdi benmi göndermişdim hatırlamıyorum. Ama garanti çalışıyor, bende bir sorun çıkmadı kargo parası filanda vermedim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 1, 2010 Author Share Posted March 1, 2010 Benimde samsung sync master 932 nw ekran vardı .Görüntü arada bir gidiyor ekran kararıyordu. Bil amca yapıyor dur dedim ben buna bakarken komple gitdi ekran neyse bakdım mnt.de arıza bulunduğum yerede bölge teknik servisi bakıyormuş tlf. etdim gönderin dediler garanti vardı. ödemeli gönderdim iki hafta içinde geri geldi evrakların fotokopisinide göndermişdim , onlar mı istemişdi benmi göndermişdim hatırlamıyorum. Ama garanti çalışıyor, bende bir sorun çıkmadı kargo parası filanda vermedim. Hımm yaa öyleyse çok iyi bende gönderirim faturanın fotokopisini falan. Teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için. Gerçekten yardımcı oldunuz fikir konusunda bana. Yarın arayacağım çağrı merkezini. Ne diyorlarsa onu yapacağım. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xray Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 bulunduğun yerde samsung satan bir bilgisayarcı varsa bi rica et oda imzalasa olur gönderme işinide karşı ödemeli kabul etmezlerse ptt ile gönder diğer kargolara göre çok çok uygun Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 Evet arkadaşlar samsungu aradım. Seri numarası istediler. Verdim ve garantim devam ediyormuş. Belge istemediler. Gelip bulunduğum yerden alacak kargo ve yine teslim edecekmiş. İnşallah iyi olur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bad_boy_0052 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 hadi bakalım inş. en kısa sürede sorunsuz düzelmiş bir şekilde gelir gözün aydın Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper75 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 İnş senin işini iyi yaparlar fakat ben 2009 başında monitörümü piksel ölmesi sonucu göndermiştim samsung servise evden gelip almışlardı malesef hiç iyi hizmet vermiyorlar 3 kere gidip gelmesine rağmen halla memnun değilim müdürlerine mail yoluyla ulaşmam sonucunda 3 de tam olarak arızayı giderebildiler gidip gelmekten monitörde çiziklerde oluştu ama yenisi bir türlü alamadım suan gene piksel ölmesi meydana gelidi bakalım artık yenisini vermezlerde kafalarına atıcam 22" monitörü böyle hizmet olmaz hatta bir konumda vardı burada Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 hadi bakalım inş. en kısa sürede sorunsuz düzelmiş bir şekilde gelir gözün aydın İnşallah kardeşim. Teşekkür ederim. İnş senin işini iyi yaparlar fakat ben 2009 başında monitörümü piksel ölmesi sonucu göndermiştim samsung servise evden gelip almışlardı malesef hiç iyi hizmet vermiyorlar 3 kere gidip gelmesine rağmen halla memnun değilim müdürlerine mail yoluyla ulaşmam sonucunda 3 de tam olarak arızayı giderebildiler gidip gelmekten monitörde çiziklerde oluştu ama yenisi bir türlü alamadım suan gene piksel ölmesi meydana gelidi bakalım artık yenisini vermezlerde kafalarına atıcam 22" monitörü böyle hizmet olmaz hatta bir konumda vardı burada İnşallah iyi yaparlar. Eğer dediğin gibi uğraştırıyorlarsa işimiz yaş. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lover00 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Samsung kadar düzgün çalışan bir sistem yok Monitörde sorun yaşadım 10. gün sağlam olarak geri geldi sadece seri no ile işlem yapıyor Servise ben ******ürdüm kargo ile evime teslim edildi. Belge falan da istenilmedi değişim olursa o zaman faturanız gerekecek dediler o kadar .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 Evet öyle görünüyor bakalım artık. Gerçeği de göreceğiz bu sayede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirius Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Sonucu burada payşlaşırsanız memnun oluruz. Telefondan montöre televizyona samsung kullanıyoruzda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 5, 2010 Author Share Posted March 5, 2010 Sonucu burada payşlaşırsanız memnun oluruz. Telefondan montöre televizyona samsung kullanıyoruzda... Tamam paylaşırım hatta aşamaları da yazayım şu an Samsung' a telefon ettim arıza kaydı açtırdım. Kargonun gelip monitörü almasını bekliyorum. Bulunduğum ilçede yurtiçi kargo olmadığından ve şehir merkezine 190 km uzak olduğundan yurtiçi kargo haftanın belli günleri geliyor o nedenle henüa gelip almadılar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmakoo Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Gelişmeleri Merakla beklemekdeyiz Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Evet arkadaşlar bugün itibarı ile monitörü yurtiçi kargodan gelip aldılar karşı ödemeli olarak. İnşallah iyi olur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exi23 Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 Arkadaşlar monitörüm dün itibariyle geldi. Yapılmış şükür. Samsung servis süpermiş. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirius Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Arkadaşlar monitörüm dün itibariyle geldi. Yapılmış şükür. Samsung servis süpermiş. Abi teşekkürler bilgilendirme için. Çabuk tamir edilmiş, sorunu neymiş? Ne kadar hesap çıkardılar? Bilelim onları da sana zahmet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.