Jump to content

İnternet Bağlantı Paylaşımı(ics) Hizmeti Sorunu


pSamathideS

Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar,

Bu sorun ortaya çıktığında birkaç bilgisayarda çıkmıştı. Tüm otele yayılınca artık korkmaya başladım. Çünkü ne paylaşım klasörlerine, ne paylaşım yazıcılarına girilebiliyor. Bilgisayara ping atılabiliniyor, o bilgisayar bu hizmetin çalıştığı başka bir bilgisayara giriyor ama o bilgisayara ağdan bağlanamıyorum.

Sorunun nedenini araştırırken güvenlik duvarıyla ilgili olabileceğini düşündüm. Güvenlik duvarı ayarlarını değiştirmeye çalıştığımda: "İnternet Bağlantı Paylaşımı(ICS) Hizmetini başlatmak istiyor musunuz?" uyarısı veriyor ve başlatmaya çalıştığımda "İnternet Bağlantı Paylaşımı(ICS) Hizmeti başlatılamıyor" hatasını alıyorum.

Katılımsız sp3'ten olabileceğini düşündüğüm için bir başka xp cdsiyle denedim, sonuç yok. Farklı bilgisayarlarda denedim, sonuç yok. Antivirüs programını değiştirdim, sonuç yok. Microsoft Technet'te söylenenlerden doğrusu pek bir anlam çıkaramasam da, yeni kurulmuş bir Xp'nin yapılandırılmış olma olasılığı olmadığından önem vermedim. (Orada kullanıcı hakları atamasıyla ilgili sorunlardan bahsetmişler.)

Bir regedit düzenleme programıyla da denemiştim. Adını hatırlamıyorum ama bu hizmetleri sıfırlayıp, regeditte bunlarla ilgili yapılan ayarları yapan Fix bla bla adlı bir programdı ki yine yeni kurulmuş bir Xp'de neyi neden sıfırlayacağıma anlam veremesem de; çaresizlikten denemiştim.

Bu konuda deneyimi ya da bilgisi olan varsa, yardımcı olabilirse çok hoşnut olurum.

Şimdiden teşekkürler.

Link to comment
Share on other sites

virüs vardır :)

:)Windows Güvenlik Duvarı / Internet Bağlantı Paylaşımı ( ICS ) Serivisi Ağ Bağlantıları ve Windows Yönetim Yardımcıları servislerine bağımlı olarak çalışır. Lütfen onların başlatıldıklarını kontrol edermisiniz.

veya

hkeylocal machine/saftware/policies/microsoft anahtarının yedğini alıp daha sonra bu anahtarı silip yeniden güvenlik duvarını açmayı deneyelim.

veya

bu makeleye bir göz at

veya

Başlattan Çalıştıra sırasıyla aşağıdaki komutları yazıp çalıştırın.

netsh int ip reset resetlog.txt

netsh winsock reset catalog

Çözüm olmazsa aşağıdaki makaleyi de inceleyebilirsiniz.

Please register to see this content.

veya

aşağıdaki komutları yöentici modunda çalıştırıp tekrar kontrol

edebilirmisiniz.

Netsh winsock reset all

netsh firewall reset

sonrasınra tekrar kontrol et

daha da olmuyorsa yapacak hiç bir şey yok yak kendini :)

Link to comment
Share on other sites

1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, cmd yazın ve Tamam'ı tıklatın.

2. Komut istemine aşağıdaki komutu yazın ve ENTER tuşuna basın:

Rundll32 setupapi,InstallHinfSection Ndi-Steelhead 132 %windir%\inf\netrass.inf

3. Windows'u yeniden başlatın.

4. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, cmd yazın ve Tamam'ı tıklatın.

5. Komut istemine şu komutu yazın ve ENTER tuşuna basın:

Netsh firewall reset

6. Başlat'ı ve sonra Çalıştır'ı tıklatın, firewall.cpl yazın ve ENTER tuşuna basın. Windows Güvenlik Duvarı iletişim kutusunda, Açık (önerilir) seçeneğini ve sonra da Tamam'ı tıklatın.

Bu işlemleri aynen yaptıktan sonra halledebildim.

Önder'e ve Microsoft'a teşekkürler :]

Link to comment
Share on other sites

1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, cmd yazın ve Tamam'ı tıklatın.

2. Komut istemine aşağıdaki komutu yazın ve ENTER tuşuna basın:

Rundll32 setupapi,InstallHinfSection Ndi-Steelhead 132 %windir%\inf\netrass.inf

3. Windows'u yeniden başlatın.

4. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, cmd yazın ve Tamam'ı tıklatın.

5. Komut istemine şu komutu yazın ve ENTER tuşuna basın:

Netsh firewall reset

6. Başlat'ı ve sonra Çalıştır'ı tıklatın, firewall.cpl yazın ve ENTER tuşuna basın. Windows Güvenlik Duvarı iletişim kutusunda, Açık (önerilir) seçeneğini ve sonra da Tamam'ı tıklatın.

Bu işlemleri aynen yaptıktan sonra halledebildim.

Önder'e ve Microsoft'a teşekkürler :]

Virüs Bazen Computer Browser servisini Durduruyor.. Onlada alakalı Olabilir.. Bilgin Olsn ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 ay sonra...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...